GARMIN: JAK STÁHNOUT A NASTAVIT VZHLED OBRAZOVKY, DATOVÉ POLE, AKTIVITY A APLIKACE,... PŘES CONNECT IQ A CONNECT
Pokud si budete chtít stáhnout a nastavit stažené Aplikace (Vzhledy obrazovek, Datové pole, Aktivity, Pomůcky,...) je nejlepší z nabízených možností aplikace Connect IQ. V nastavení, např. u Vzhledu hodinek, si můžete vybrat např. barvu hodin nebo hodnotu, kterou si chcete zobrazit (kalorie, kroky,...).
Články - Garmin
#návody #funkce #trénink #aplikace #Connect/Connect IQ #bezpečnost/zdraví #Garmin Edge #recenzeNa blogu nepoužívám reklamu. Pokud se vám blog líbí nebo vám pomohl, budu rád, když mi koupíte kávu :)
OBSAH
> Vzhledy obrazovek, Datové pole, Aktivity, Pomůcky, Hudbu zde nazývám pro zjednodušení jen Aplikace.
> Snímky jsou z Connect na telefonu se systémem Android. U systému iOS jsou jen nepatrné odchylky.
> Vzhledy obrazovek si můžete stáhnout (ale jen přes kabel), také na stránce Garmin Device App Builder.
» Nabídne vám jen ty aplikace, které jsou kompatibilní s vašim připojeným zařízením. Nenajdete zde tak aplikace, které si nemůžete nainstalovat do vašeho zařízení.
» Najdete tu aplikace: Hudba, Doplňky (Pomůcky), Vzhledy hodinek, Aplikace a Datové pole.
» Můžete si zde vybírat z mnoha kategorií, např. nejnovější, trendové, hudba, datově bohaté ciferníky, analogové ciferníky, datová pole pro běh, vychytávky, trénink a cvičení a několik dalších.
Po vybrání aplikace se můžete podívat např. na recenze, fotografie, popis.
Pokud se vám aplikace líbí, můžete ji přes "Instalovat" stáhnout do vašeho zařízení.
» Connect IQ → Vyberte si z nabídky aplikaci → Instalovat → Povolit
» Řada aplikací potřebuje souhlas k přístupu, např. datům ze snímače, poloze GPS a další.
» "Ve frontě": Po stáhnutí aplikace počítejte s tím, že chvíli trvá než se nainstaluje do vašeho zařízení Garmin.
V Nastavení si můžete upravit aplikaci podle vašich preferencí.
» Po instalaci aplikace je možné upravit její nastavení. Přes tři tečky v pravém horním rohu můžete aplikaci také odinstalovat nebo sdílet.
NASTAVENÍ
> Můžete vybrat, v závislosti na druhu aplikace, např. jaké data chcete zobrazit na zařízení (kroky, kalorie, patra,...), jejich barvu, pozadí.» V angličtině bývá popis aplikace, včetně aktualizací (novinky) a textu v nastavení.
» V češtině pak údaje, které jsou stejné u všech aplikací, např. text Nastavení a další informace, např. kompatibilní zařízení, kontaktovat vývojáře.
Změnu nastavení, opětovnou instalaci aplikace, můžete provést také později v obchodě Connect IQ.
1) Connect IQ > Zařízení (ikonka v pravém dolním rohu)
2) Na stránce "Správa zařízení" vyberte kategorii vaší aplikace (např. vzhledy hodinek) >
A) Změna nastavení > vyberte aplikaci, kterou chcete upravovat. Poté postupujte jak u nastavení při instalaci aplikace (viz výše).
B) Reinstalace > pokud si budete chtít znovu nainstalovat aplikaci, kterou jste ze svého zařízení dříve odinstalovali, nemusíte ji složitě hledat v obchodě Connect IQ. Pod instalovanými aplikacemi ji najdete v kategorii "Není nainstalováno".
Poznámky:
» Pokud je u symbolu vašeho zařízení červená tečka, není vaše zařízení připojené k aplikaci Connect a tím se vám nezobrazí aplikace (neprobíhá synchronizace).
» Úplně dole, pod všemi aplikacemi na úvodní stránce Connect IQ najdete "O obchodě Connect IQ". Na této stránce najdete mimo jiné, pod "Téma" možnost si zvolit barevný režim: světlý, tmavý, podle nastavení v telefonu.
» Pokud je u symbolu vašeho zařízení červená tečka, není vaše zařízení připojené k aplikaci Connect a tím se vám nezobrazí aplikace (neprobíhá synchronizace).
» Úplně dole, pod všemi aplikacemi na úvodní stránce Connect IQ najdete "O obchodě Connect IQ". Na této stránce najdete mimo jiné, pod "Téma" možnost si zvolit barevný režim: světlý, tmavý, podle nastavení v telefonu.
2) CONNECT (mobilní aplikace)
Přes aplikaci Garmin Connect nelze instalovat aplikace, jen vás přesměruje do obchodu Connect IQ
> Aplikace Garmin Connect → Více (vpravo dole) → Zařízení Garmin (ve spodní části) → vyberete do kterého zařízení chcete stahovat aplikace → Aplikace → Otevřít obchod IQ.
3) CENA APLIKACÍ
> ZDARMAVelká většina aplikací je zdarma, můžete tak využít aplikaci bez omezení. Někteří autoři posílají odkaz na platební bránu, pokud by jste chtěli přispět na vývoj aplikace.» I když je aplikace zdarma, u některých aplikací je možné dobrovolně přispět autorovi > Na úplném spodku stránky aplikace najdete "Doprovodný hardware", přes který budete odkázáni na stránku, odkud můžete poslat peněžní dar.
> ZDARMA S MOŽNOSTÍ PLATBY ZA POKROČILEJŠÍ ROZŠÍŘENÍTěchto aplikací je nejméně. Při stažení aplikace nic neplatíte bude vám fungovat jako ty zdarma. Jen jsou u nich další možnosti nastavení, které pokud chcete využívat, musíte zaplatit. I bez těchto prémiových funkcí, ale máte k dispozici mnoho dalších nastavení.» Pokud budete chtít zaplatit za prémiové funkce, na úplném spodku stránky aplikace najdete "Doprovodný hardware", přes který budete odkázáni na stránku, přes kterou můžete za ní zaplatit.Příklad:Na obrázku vlevo vidíte nahoře "Pro Code". Zaplacením aplikace dostanete kód, díky, kterému se vám odemknou prémiové funkce. Při volby pozadí, je zde vidět prémiová funkce, možnost si nahrát vlastní obrázek (Use My Image).Vpravo pak vidíte, že u dalšího nastavení jsou zase všechny možnosti zdarma. > PLACENÉ APLIKACE (U aplikace se zobrazuje nápis PLATBA nebo PAYMENT)Placených aplikacích pomalu přibývá.» Pokud si budete chtít nakupovat aplikace, je třeba v Connect mít uloženou platební kartu. » Při platbě přes třetí stranu bylo možné aplikaci bezplatně vyzkoušet. Lhůty na vyzkoušení bývali (jsou) různé. Pokud jste nezaplatili, aplikace vám přestala fungovat (objeví se jen nápis IQ), nebo jen ve velmi omezeném režimu.» Při platbě přes Garmin Pay musíte nejdříve zaplatit, neexistuje tak zkušební doba.- Pokud vám nebude aplikace vyhovovat a budete ji mít placenou přes Garmin Pay můžete do prvních 48 hodin, po nákupu, zažádat o vrácení peněz - postup (en).Cena aplikací se liší, u těch jednodušších se pohybují kolem cca 2 dolarů. U složitějších aplikaci, kterým vývojáři, věnují značné množství svého času (např. meteorologické aplikace) bývá už platba roční, kolem 10 dolarů, ale viděl jsem i za 30 dolarů.
Platba» Garmin nyní uživatelům umožňuje stahovat aplikace z Connect IQ Store a platit pomocí Garmin Pay (08/2024). Po nákupu aplikace přes Garmin Pay vám přijde potvrzení emailem, taktéž při požadavku na vrácení peněz (pokud se vám aplikace nebude líbit).
» Dříve platby probíhaly jen pomocí platební služby třetí strany zvolené vývojářem aplikace. Platit jste mohli přes PayPal nebo pomocí dalších platebních služeb, např. Ko-fi (Buy me a coffee).» Garmin tyto platební služby aplikací nekontroluje ani nespravuje. Garmin za tyto typy nákupů nepřijímá platby od zákazníků aplikace Connect IQ a nemůžeme vrátit peníze. Pro více informací v takových případech kontaktujte vývojáře aplikace.
> ZDARMA
Velká většina aplikací je zdarma, můžete tak využít aplikaci bez omezení. Někteří autoři posílají odkaz na platební bránu, pokud by jste chtěli přispět na vývoj aplikace.
» I když je aplikace zdarma, u některých aplikací je možné dobrovolně přispět autorovi > Na úplném spodku stránky aplikace najdete "Doprovodný hardware", přes který budete odkázáni na stránku, odkud můžete poslat peněžní dar.
> ZDARMA S MOŽNOSTÍ PLATBY ZA POKROČILEJŠÍ ROZŠÍŘENÍ
Těchto aplikací je nejméně. Při stažení aplikace nic neplatíte bude vám fungovat jako ty zdarma. Jen jsou u nich další možnosti nastavení, které pokud chcete využívat, musíte zaplatit. I bez těchto prémiových funkcí, ale máte k dispozici mnoho dalších nastavení.Na obrázku vlevo vidíte nahoře "Pro Code". Zaplacením aplikace dostanete kód, díky, kterému se vám odemknou prémiové funkce. Při volby pozadí, je zde vidět prémiová funkce, možnost si nahrát vlastní obrázek (Use My Image).
Vpravo pak vidíte, že u dalšího nastavení jsou zase všechny možnosti zdarma.
> PLACENÉ APLIKACE (U aplikace se zobrazuje nápis PLATBA nebo PAYMENT)
Placených aplikacích pomalu přibývá.» Pokud si budete chtít nakupovat aplikace, je třeba v Connect mít uloženou platební kartu.
» Při platbě přes třetí stranu bylo možné aplikaci bezplatně vyzkoušet. Lhůty na vyzkoušení bývali (jsou) různé. Pokud jste nezaplatili, aplikace vám přestala fungovat (objeví se jen nápis IQ), nebo jen ve velmi omezeném režimu.
» Při platbě přes Garmin Pay musíte nejdříve zaplatit, neexistuje tak zkušební doba.
- Pokud vám nebude aplikace vyhovovat a budete ji mít placenou přes Garmin Pay můžete do prvních 48 hodin, po nákupu, zažádat o vrácení peněz - postup (en).
Cena aplikací se liší, u těch jednodušších se pohybují kolem cca 2 dolarů. U složitějších aplikaci, kterým vývojáři, věnují značné množství svého času (např. meteorologické aplikace) bývá už platba roční, kolem 10 dolarů, ale viděl jsem i za 30 dolarů.
Platba
Platba
» Garmin nyní uživatelům umožňuje stahovat aplikace z Connect IQ Store a platit pomocí Garmin Pay (08/2024).
Po nákupu aplikace přes Garmin Pay vám přijde potvrzení emailem, taktéž při požadavku na vrácení peněz (pokud se vám aplikace nebude líbit).
» Dříve platby probíhaly jen pomocí platební služby třetí strany zvolené vývojářem aplikace. Platit jste mohli přes PayPal nebo pomocí dalších platebních služeb, např. Ko-fi (Buy me a coffee).
» Garmin tyto platební služby aplikací nekontroluje ani nespravuje. Garmin za tyto typy nákupů nepřijímá platby od zákazníků aplikace Connect IQ a nemůžeme vrátit peníze. Pro více informací v takových případech kontaktujte vývojáře aplikace.
Zdravim. Prosím o radu. Vždy, když chci nainstalovat vzhled nebo cokoliv jiného, tak pri stahování se mi hodinky odpojí ( Fenix 3 ) a aplikace IQ napíše " něco se pokazilo " a pak se zase hodinky připojí. Od te doby je třeba vzhled ve frontě a při každé synchronizaci se snaží vzhled nainstalovat a vždy dojde k odpojení Bluetoothu. Zkusil jsem vzhled nainstalovat v app Connect kde ho vidím a když dám instalovat, tak se hodinky opět vždy odpojí. Děkuji za info a pomoc. Martin.
OdpovědětVymazatZdravím, první se zeptám, hodinky jsou spárované s Bluetooth přes Connect nebo přes menu v telefonu. V tom případě odinstaluj aplikaci, restartuj telefon i hodinky, a páruj znovu pouze v aplikaci Connect. Nebo zkus odinstalovat Connect, restartovat telefon a pak Connect instalovat. První to můžeš ale zkusit přes Garmin Expres.
VymazatJeště se zeptám, jaký máte telefon. Některé telefony vypínají aplikaci Connect. Je potřeba aby běžela na pozadí. Zakázat úsporu energie ,... Postupy jsem napsal zde: https://petmikeska.blogspot.com/2018/12/garmin-nechodi-notifikace-na-hodinky.html
VymazatAhoj. Mám Motorolu G6, článek o aplikaci na pozadí jsem si již přečetl dříve a moc mi pomohl ;) samozřejmě i mě se hodinky neustále odpojovali. K datovým polím: resetoval jsem hodinky i obě aplikace Garmin, telefon a opět při pokusu nahrát datové pole se hodinky odpojí a datové pole se nenahraje a hlasí chybu. Přitom máme doma ještě jedny Fenix 3 a tam je to šup šup a datové pole je nahráno. Tel. Xiaomi. Pokud Vás ještě něco napadne budu moc rád. Děkuji. Martin
OdpovědětVymazatTeď jsem se na Obchod play dočetl, že tento problém má víc lidí. Tak ale nevím proč na jedněch hodinkách to jde bez problémů a na druhých vůbec. Možná to bude telefonem, ten Xiaomi je o dva roky novější.
OdpovědětVymazatTaky jsem to četl, ale řešení jsem nenašel. Máš nejnovější Connect ? Jinak mě nic bohužel nenapadá
VymazatMám. Dnes sem musel 3 formátovat hodinky i Connect než se zase odstranily problémy s odpojováním po tom co jsme zkoušel instalaci datových polích. Hold si budu muset vystačit s přednastavenými. Jak píšu, je divné že u jedněch hodinek to funguje normálně a u druhých vůbec. Díky moc za rady ;) Martin
VymazatJeště jsem se teď dozvěděl, i třeba pro ostatní, že je důležité kolik % má baterie. Ja to dnes instaloval pri 25%, tak jestli to nemohlo být nízkou kapacitou.
OdpovědětVymazat