GARMIN: JAK STÁHNOUT A NASTAVIT VZHLED OBRAZOVKY, DATOVÉ POLE, AKTIVITY A APLIKACE,... PŘES CONNECT IQ A CONNECT
Pokud si budete chtít stáhnout nové "Aplikace" (Vzhledy obrazovek, Datové pole, Aktivity a aplikace, Doplňky,...) je to nejlepší přes aplikaci Connect IQ.
Pokud si ale budete si chtít nastavit tyto "Aplikace" doporučuji aplikaci Connect.
Nastavit si můžete např. u Vzhledu hodinek jaké data chcete zobrazit na ciferníku, barvu hodin. U datových polí jaké data chcete mít na ciferníku. U Aktivit a aplikací a Doplňků můžete přesunovat jejich pozice.
---------------------------------------------
Další mé články, informace, recenze přístrojů značky
GARMIN: https://www.petruvblog.cz/p/testa-recenze-garmin.html
--------------------------------------------
--------------------------------------------
POZNÁMKY:
- Snímky obrazovky jsou z Androidu, ale iOS by měly být až na výjimky podobné.
- Snímky obrazovky jsou z Androidu, ale iOS by měly být až na výjimky podobné.
- Vzhledy, Datová pole, Aktivity a aplikace, Doplňky, Hudbu zde nazývám pro zjednodušení většinou jen jako "Aplikace".
- Kde najdete stažené Aplikace a jak je odinstalovat najdete zde: www.petruvblog.cz/2017/11/garmin-tipy-jak-zobrazit-aplikaci.html
KDE STÁHNOUT A NASTAVIT "APLIKACE":
1) Obchod Connect IQ (mobilní aplikace) - Doporučuji
A) Instalace Aplikací
B) Nastavení Aplikací
2) Aplikace Connect (mobilní aplikace)
2) Aplikace Connect (mobilní aplikace)
A) Instalace Aplikací
B) Nastavení Aplikací
3) Connect IQ Store (web) / Garmin Express (program v PC)- Stažení a nastavení "Aplikací" je nejlepší přes aplikaci Connect IQ
(Vzhledy, Datové pole, Aktivity a aplikace, Doplňky,...)
- Connect IQ vám nabídne jen ty "Aplikace", které jsou kompatibilní s vaším zařízením.
► 1) CONNECT IQ (mobilní aplikace)
O programu Connect IQ jsem psal více zde...
→ A) Instalace
→ B) Nastavení
▬ A) INSTALACE "APLIKACÍ" (Vzhledů, Datových polí, Aktivit a aplikací, Doplňků)
1) Na Connect IQ si můžete vybírat z více kategorií - např. Trendové, Digitální vzhledy hodinek, Analogové vzhledy hodinek, Hudba, Počasí a mnoho dalších. Nabídku jednotlivých kategorií si můžete rozbalit přes "VÍCE".
2) Z nabídky si pak vyberte "Aplikaci" která se vám líbí.
3) U vybrané aplikace se vám obrazí podrobnější informace.Např. její velikost, verze, s jakými dalšími zařízeními jsou kompatibilní, případně další "Aplikace" od tohoto vývojáře.
4) Pokud se vám tato "Aplikace" bude líbit, můžete si ji instalovat do vašeho zařízení.
5) Před instalací ve většině případech musíte ještě povolit přístup "Aplikace.
Pokud se vám "Aplikace ještě nenainstalovala, podívejte se jestli u "Aplikace" není psáno "Ve frontě" (např. pokud stahujete více aplikací) nebo "Probíhá instalace". Případně Moje zařízení (dolní lišta) a zde Fronta ke stažení.
▬ B) NASTAVENÍ "APLIKACÍ" (Vzhledů, Datových polí, Aktivit a aplikací, Doplňků)
(Nastavení je lepší dělat v aplikaci Connect, viz níže, bod 2B)


2) Po vybrání kategorie si vyberte Aplikaci, kterou chcete upravit a zde zvolte Nastavení.
3) V Nastavení si můžete upravit ciferník podle vašich preferencí. Některé toho umějí více, u některých zase těch možností moc není. Některé Aplikace mají nastavení v češtině, ale většina jich je v angličtině.
Např. zde u Vzhledu hodinek si můžete zvolit barvu písma, dále které údaje chcete zobrazovat na ciferníku,...
→ A) Instalace
→ B) Nastavení
▬ A) INSTALACE "APLIKACÍ" (Vzhledů, Datových polí, Aktivit a aplikací, Doplňků)
(Stažení "Aplikace" je lepší dělat přes Connect IQ, viz výše bod 1A)
1) V Zařízení si zvolte kategorii (Vzhled, Aktivity a aplikace, Hudbu,...)
2) Pod vybranou kategorií, najdete instalované "Aplikace"
- Pro příklad zde Vzhled
Pro stáhnutí nové "Aplikace" klikněte úplně dole na "Získat další vzhledy hodinek"
3) Dále budete přesměrováni do obchodu Connect IQ
(Což znamená, že tyto předešlé kroky jsou zbytečně navíc a je to lépe dělat přímo přes obchod Connect IQ.)
Další postup je popsán pod bodem 1A (viz nahoře), kde je popsáno stažení "Aplikace" přes Connect IQ.
▬ B) NASTAVENÍ "APLIKACÍ" (Vzhledů, Datových polí, Aktivit a aplikací, Doplňků)
1) V Zařízení si zvolte kategorii - Vzhled nebo Aktivity, aplikace a další.
4) V Nastavení si můžete upravit "Aplikaci" podle vašich preferencí.
Jsou "Aplikace", které mají nastavení v češtině, ale drtivá většina jich je v angličtině.
Některé "Aplikace" mají více možností nastavení, některé méně, ale jsou i takové, kde není možnost Nastavení.
6) Pokud si cokoliv změníte, nezapomeňte nakonec vpravo nahoře kliknutím na Hotovo potvrdit změnu nastavení.
► 3) CONNECT IQ STORE (web) / GARMIN EXPRESS (program v PC)
Poslední možnost jsem zatím neaktualizoval
A) STÁHNUTÍ VZHLEDŮ HODINEK, APLIKACÍ, DATOVÝCH POLÍ,...
Na webu navštivte stránku https://apps.garmin.com/cs-CZ/ nebo také klikněte v programu Garmin Express na IQ Aplikace a poté dole na odkaz Získat více aplikací.
1) Zvolte pro které hodinky chcete stahovat Vzhled obrazovek / Aplikace / Datové pole / Doplňky / Hudbu
2) Můžete si vybrat kategorie - Vzhled obrazovek / Aplikace / Datové pole / Doplňky / Hudbu
3) Nebo si seřadit podle - Nejoblíbenější / Nejnovější / Nejlépe hodnocené
4) Další krokem je "Stáhnout" vybraný Vzhled obrazovek / Aplikaci / Datové pole / Doplněk / Hudbu
5) Dále musíte "Povolit" přístup k údajům z hodinek
6) Poté vám vyskočí hláška "Spustit aplikaci na Garmin Express", na kterou klikněte a otevře se vám program Garmin Express....
7) V programu Garmin Express poté můžete sledovat průběh synchronizace do hodinek
8) Nakonec se můžete přesvědčit, zda byla synchronizace úspěšně dokončena
B) NASTAVENÍ VZHLEDŮ HODINEK, APLIKACÍ, DATOVÝCH POLÍ,...
Připojte zařízení k počítači a spusťte Garmin Express.
1) Jakmile zařízení ukáže, že je připojeno (zelená tečka u názvu hodinek)...
2) ...stiskněte tlačítko IQ Aplikace
3) Vyberte si co budete chtít upravovat, zde "Vzhledy hodinek"
4) Kliknutím na symbol disku si můžete zkontrolovat, zda ještě máte volné místo v hodinkách
5) Kliknutím na ikonu elipsy vedle názvu "Vzhledu hodinek" (případně Aplikace / Datového pole / Pomůcek otevřete "Nastavení".
(Můžete také kliknout pravým tlačítkem myši na položku a odtud vybrat Nastavení)
6) Poté můžete upravit všechna nastavení, která jsou k dispozici pro vybraný Vzhled hodinek / Aplikaci / Datové pole / Pomůcky.
7) Po dokončení úprav klikněte na tlačítko "Uložit".
8) Poté se vám otevře opět okno IQ Aplikace kde se můžete přesvědčit, zda byli všechny změny správně uloženy.
7) Po dokončení úprav klikněte na tlačítko "Uložit".
8) Poté se vám otevře opět okno IQ Aplikace kde se můžete přesvědčit, zda byli všechny změny správně uloženy.

V okně IQ Aplikace máte dole tlačítka "Znovu uspořádat aplikace / Znovu uspořádat doplňky.
Zde si můžete zvolit pořadí Aplikací, Doplňků jak je chcete mít na hodinkách.
Aktualizováno 27.9.2020
Zdravim. Prosím o radu. Vždy, když chci nainstalovat vzhled nebo cokoliv jiného, tak pri stahování se mi hodinky odpojí ( Fenix 3 ) a aplikace IQ napíše " něco se pokazilo " a pak se zase hodinky připojí. Od te doby je třeba vzhled ve frontě a při každé synchronizaci se snaží vzhled nainstalovat a vždy dojde k odpojení Bluetoothu. Zkusil jsem vzhled nainstalovat v app Connect kde ho vidím a když dám instalovat, tak se hodinky opět vždy odpojí. Děkuji za info a pomoc. Martin.
OdpovědětVymazatZdravím, první se zeptám, hodinky jsou spárované s Bluetooth přes Connect nebo přes menu v telefonu. V tom případě odinstaluj aplikaci, restartuj telefon i hodinky, a páruj znovu pouze v aplikaci Connect. Nebo zkus odinstalovat Connect, restartovat telefon a pak Connect instalovat. První to můžeš ale zkusit přes Garmin Expres.
VymazatJeště se zeptám, jaký máte telefon. Některé telefony vypínají aplikaci Connect. Je potřeba aby běžela na pozadí. Zakázat úsporu energie ,... Postupy jsem napsal zde: https://petmikeska.blogspot.com/2018/12/garmin-nechodi-notifikace-na-hodinky.html
VymazatAhoj. Mám Motorolu G6, článek o aplikaci na pozadí jsem si již přečetl dříve a moc mi pomohl ;) samozřejmě i mě se hodinky neustále odpojovali. K datovým polím: resetoval jsem hodinky i obě aplikace Garmin, telefon a opět při pokusu nahrát datové pole se hodinky odpojí a datové pole se nenahraje a hlasí chybu. Přitom máme doma ještě jedny Fenix 3 a tam je to šup šup a datové pole je nahráno. Tel. Xiaomi. Pokud Vás ještě něco napadne budu moc rád. Děkuji. Martin
OdpovědětVymazatTeď jsem se na Obchod play dočetl, že tento problém má víc lidí. Tak ale nevím proč na jedněch hodinkách to jde bez problémů a na druhých vůbec. Možná to bude telefonem, ten Xiaomi je o dva roky novější.
OdpovědětVymazatTaky jsem to četl, ale řešení jsem nenašel. Máš nejnovější Connect ? Jinak mě nic bohužel nenapadá
VymazatMám. Dnes sem musel 3 formátovat hodinky i Connect než se zase odstranily problémy s odpojováním po tom co jsme zkoušel instalaci datových polích. Hold si budu muset vystačit s přednastavenými. Jak píšu, je divné že u jedněch hodinek to funguje normálně a u druhých vůbec. Díky moc za rady ;) Martin
VymazatJeště jsem se teď dozvěděl, i třeba pro ostatní, že je důležité kolik % má baterie. Ja to dnes instaloval pri 25%, tak jestli to nemohlo být nízkou kapacitou.
OdpovědětVymazat