Přeskočit na hlavní obsah

PYRENEJE 2015: SHRNUTÍ

⇝ Závěrečné shrnutí 13 denního zájezdu do Pyrenejí.
ITINERÁŘ
E) SHRNUTÍ
K tomuto zájezdu od Kudrny mě přivedli Jarka s Blahošem, kteří mě k němu tak trochu přemluvili :). Ale vlastně mě ani nemuseli moc přemlouvat, protože to byla pro mě zajímavá nabídka, tak jsem moc neváhal. Jen jsem se obával, zda stupeň náročnosti 5 nebude pro mě moc náročný.

Po prvním slunečném dni na Mont Ventoux, se bohužel počasí na dva dny pokazilo. Výhledy z Hautacam, Col du Soulor a Col d´Ausbique tak nebyli úplně dokonalé. Po slunečném dni s výjezdem na Port de Boucharo a Cirque de Troumouse se počasí bohužel zkazilo zrovna na přejezdu přes Tourmalet a tak jsme si výhledů moc neužili. Po pěti dnech na kole přišel pro mě na řadu konečně den volna v kterém nastal přelom počasí. Již za slunečného počasí následovala královská etapa s třemi kopci s přejezdem do Španělska, když někteří účastníci zájezdu si přidali ještě jeden kopec navíc. Počasí přálo, mě se jelo také dobře a tak jsem si tuto etapu užil. Další den při přejezdu do Andorry jsme oproti ostatním použili cestu přes Port de Cabús. Překvapení bylo pro nás, že místo avizovaných 3 km, bylo ze španělské strany na vrchol 9 km nezpevněné cesty. Poslední den pak patřil andorským kopcům a stejně jak v předešlých dnech jsme si počasí nemohli vynachválit. Cestu zpátky domů jsme opět rozdělili na dva dny se zastávkou tentokrát na Azurovém pobřeží v Mentonu (francouzská riviéra), kterou jsem využil k procházce po městě a koupeli v teplém Středozemním moři.

Nakonec jsem toho najel daleko více jak jsem očekával, ale bylo toho tak akorát. Sil jsem už více stejně neměl:)

Celkem jsem zdolal 14 stoupání v 8 dnech. Najel jsem 716 km a nastoupal 17 355 m.

Fotopříběh: PYRENEJE 2015 (fotogalerie z celého zájezdu)
Co se týče zájezdu překvapila mě kuchyň. Na podmínky výborná kuchyň, kde byla možnost si i přidat, žádné tlusté maso, prostě bez připomínek.
Průvodci byli na této štaci poprvé, ale byli úplně v pohodě, na cestu vyráželi jako poslední.
STATISTIKA:
- DÉLKA ETAP:
Modrý sloupec - délka vyjížďky
DÉLKA ZDOLANÝCH KOPCŮ / FIETS (index stoupání)
Červený sloupec - délka stoupání
Modrý sloupec (FIETS) - index stoupání (čím vyšší tím náročnější stoupání)
Pro porovnání Praděd z Vrbna p.P. (18 km) má index 5.30. 
Samotný Praděd z Hvězdy (9 km) pak 4.67.
DÉLKA ZDOLANÝCH KOPCŮ / FIETS / VAM
FIETS - index stoupání
VAMrychlost výškového zisku, obvykle uvedené v jednotkách metrů za hodinu
Žlutá čára - vzdálenost stoupání
Červená čára (FIETS) - index stoupání (čím vyšší tím náročnější stoupání)
Modrá čára (VAM) - rychlost výškového zisku, obvykle uvedené v jednotkách metrů za hodinu (kvůli grafu upravené např. z 622 na 6,22)

VZDÁLENOST VS. PRŮMĚRNÉ STOUPÁNÍ
Pro porovnání Praděd z Vrbna p.P. (18 km), prům.stoupání 6,1 %
Samotný Praděd z Hvězdy (9 km), prům.stoupání 7,4 %

VZDÁLENOST / FIETS / PRŮM.STOUPÁNÍ
Červená čára - délka stoupání
Modrá čára - FIETS (index stoupání)
Oranžová čára - průměrné stoupání

Pro porovnání Praděd z Vrbna p.P. (18 km) má index 5.30, prům.stoupání 6,1 %
Samotný Praděd z Hvězdy (9 km) pak index 4.67, prům.stoupání 7,4 %

VZDÁLENOST ETAP - POMĚR

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

ODZNAKY NA GARMIN CONNECT

Když se snažíme dosáhnout svých sportovních cílů, chceme se cítit odměněni za své úsilí. Odznaky Garmin Connect přinášejí rychlý a snadný způsob, jak sledovat svůj pokrok, získávat body a uznání za své aktivity. Díky bodům můžete soutěžit se svými známými, stoupat v žebříčku a dosahovat vyšších úrovní. Čím více aktivit dokončíte, tím více bodů získáte.  Úrovně odznaků se pohybují od 1 do 10.

GARMIN: NECHODÍ NOTIFIKACE, ODPOJUJE SE BLUETOOTH, HODINKY NEJDOU SPÁROVAT

Jedním z největších problému Garmin je, že doplácí na to, že každý výrobce telefonu, někdy i model má jiné nastavení. Např. některé nastavení automaticky uspávají Connect (a jiné aplikace) a tím pak vaše zařízení, např. hodinky nedostávají potřebné informace z telefonu.

ROZDÍLY MEZI: GARMIN FENIX 8 & EPIX 2 PRO & FENIX E. JAKÉ AMOLED HODINKY VYBRAT ?

⌚ Hlavní vlajkovou lodí Garmin je nyní Fenix 8 Amoled, který postupně více a více poráží verze s MIP ( transflektivním)  displejem. Fenix 8 Amoled, není nejlevnější, přesto si najde mnoho příznivců. Pro ty, kteří hledají jinou variantu s Amoled displejem, se pokusím přijít s menším srovnáním.