Přeskočit na hlavní obsah

PYRENEJE 2015: SHRNUTÍ

⇝ Závěrečné shrnutí 13 denního zájezdu do Pyrenejí.
ITINERÁŘ
E) SHRNUTÍ
K tomuto zájezdu od Kudrny mě přivedli Jarka s Blahošem, kteří mě k němu tak trochu přemluvili :). Ale vlastně mě ani nemuseli moc přemlouvat, protože to byla pro mě zajímavá nabídka, tak jsem moc neváhal. Jen jsem se obával, zda stupeň náročnosti 5 nebude pro mě moc náročný.

Po prvním slunečném dni na Mont Ventoux, se bohužel počasí na dva dny pokazilo. Výhledy z Hautacam, Col du Soulor a Col d´Ausbique tak nebyli úplně dokonalé. Po slunečném dni s výjezdem na Port de Boucharo a Cirque de Troumouse se počasí bohužel zkazilo zrovna na přejezdu přes Tourmalet a tak jsme si výhledů moc neužili. Po pěti dnech na kole přišel pro mě na řadu konečně den volna v kterém nastal přelom počasí. Již za slunečného počasí následovala královská etapa s třemi kopci s přejezdem do Španělska, když někteří účastníci zájezdu si přidali ještě jeden kopec navíc. Počasí přálo, mě se jelo také dobře a tak jsem si tuto etapu užil. Další den při přejezdu do Andorry jsme oproti ostatním použili cestu přes Port de Cabús. Překvapení bylo pro nás, že místo avizovaných 3 km, bylo ze španělské strany na vrchol 9 km nezpevněné cesty. Poslední den pak patřil andorským kopcům a stejně jak v předešlých dnech jsme si počasí nemohli vynachválit. Cestu zpátky domů jsme opět rozdělili na dva dny se zastávkou tentokrát na Azurovém pobřeží v Mentonu (francouzská riviéra), kterou jsem využil k procházce po městě a koupeli v teplém Středozemním moři.

Nakonec jsem toho najel daleko více jak jsem očekával, ale bylo toho tak akorát. Sil jsem už více stejně neměl:)

Celkem jsem zdolal 14 stoupání v 8 dnech. Najel jsem 716 km a nastoupal 17 355 m.

Fotopříběh: PYRENEJE 2015 (fotogalerie z celého zájezdu)
Co se týče zájezdu překvapila mě kuchyň. Na podmínky výborná kuchyň, kde byla možnost si i přidat, žádné tlusté maso, prostě bez připomínek.
Průvodci byli na této štaci poprvé, ale byli úplně v pohodě, na cestu vyráželi jako poslední.
STATISTIKA:
- DÉLKA ETAP:
Modrý sloupec - délka vyjížďky
DÉLKA ZDOLANÝCH KOPCŮ / FIETS (index stoupání)
Červený sloupec - délka stoupání
Modrý sloupec (FIETS) - index stoupání (čím vyšší tím náročnější stoupání)
Pro porovnání Praděd z Vrbna p.P. (18 km) má index 5.30. 
Samotný Praděd z Hvězdy (9 km) pak 4.67.
DÉLKA ZDOLANÝCH KOPCŮ / FIETS / VAM
FIETS - index stoupání
VAMrychlost výškového zisku, obvykle uvedené v jednotkách metrů za hodinu
Žlutá čára - vzdálenost stoupání
Červená čára (FIETS) - index stoupání (čím vyšší tím náročnější stoupání)
Modrá čára (VAM) - rychlost výškového zisku, obvykle uvedené v jednotkách metrů za hodinu (kvůli grafu upravené např. z 622 na 6,22)

VZDÁLENOST VS. PRŮMĚRNÉ STOUPÁNÍ
Pro porovnání Praděd z Vrbna p.P. (18 km), prům.stoupání 6,1 %
Samotný Praděd z Hvězdy (9 km), prům.stoupání 7,4 %

VZDÁLENOST / FIETS / PRŮM.STOUPÁNÍ
Červená čára - délka stoupání
Modrá čára - FIETS (index stoupání)
Oranžová čára - průměrné stoupání

Pro porovnání Praděd z Vrbna p.P. (18 km) má index 5.30, prům.stoupání 6,1 %
Samotný Praděd z Hvězdy (9 km) pak index 4.67, prům.stoupání 7,4 %

VZDÁLENOST ETAP - POMĚR

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

ODZNAKY NA GARMIN CONNECT

Když se snažíme dosáhnout svých sportovních cílů, chceme se cítit odměněni za své úsilí. Odznaky Garmin Connect přinášejí rychlý a snadný způsob, jak sledovat svůj pokrok, získávat body a uznání za své aktivity. Díky bodům můžete soutěžit se svými známými, stoupat v žebříčku a dosahovat vyšších úrovní. Čím více aktivit dokončíte, tím více bodů získáte.  Úrovně odznaků se pohybují od 1 do 10.

GARMIN EDGE 1030 - PRVNÍ PŘEDSTAVENÍ

Po více jak třech letech představil Garmin nový mapový cyklocomputer EDGE 1030 s vylepšenou navigací, výkonem a také využívající milióny kilometrů jízdních údajů od uživatelů programu Garmin Connect. Díky těmto všem jízdních údajům mohl Garmin uvést novou funkci Trendline, která nabídne cyklistům nejlepší trasy po horská nebo silniční kola.

GARMIN: NECHODÍ NOTIFIKACE, ODPOJUJE SE BLUETOOTH, HODINKY NEJDOU SPÁROVAT

Jedním z největších problému Garmin je, že doplácí na to, že každý výrobce telefonu, někdy i model má jiné nastavení. Např. některé nastavení automaticky uspávají Connect (a jiné aplikace) a tím pak vaše zařízení, např. hodinky nedostávají potřebné informace z telefonu.