Přeskočit na hlavní obsah

PYRENEJE 2015: SHRNUTÍ

Závěrečné shrnutí 13 denního zájezdu do Pyrenejí




A) Jak to začalo
B) Etapy
  1) Odjezd z Brna a podvečerní vyjížďka ve Flassan
  2) Flassan - Bédoin - Mount Ventoux - Malaucene - Flassan  

  3) Sassis - Hautacam -  Lourdes - Sassis
  4) Sassis - Col du Soulor - Col d´Aubisque a zpět
  5) Sassis - Port de Boucharo - Cirque de Troumouse - Sassis
  6) Sassis - Col du Tourmalet - Col d´Aspin - Arreau - Bourisp
  7) Bourisp - Saint-Lary-Soulan a zpět (volný den)
  8) Bourisp - Peyragudes - Col du Peyresourde - Col du Portillon - Port de La Bonaiqua - Esterri d´Aneu
  9) 
Esterri d´Aneu - Llavorsí - Alins - Port de Cabus - Xixerella
 10) Xixerella - Ordino - Coll d´Ordino - Ordino - Arcalís - 
Xixerella
C) Odpočinkový den v Mentonu na zpáteční cestě
D) Zdolané kopce
E) SHRNUTÍ

---------------------------------------------------------------------------------------
E) K tomuto zájezdu od Kudrny mě přivedli Jarka s Blahošem, kteří mě k němu tak trochu přemluvili :). Ale vlastně mě ani nemuseli moc přemlouvat, protože to byla pro mě zajímavá nabídka, tak jsem moc neváhal. Jen jsem se obával, zda stupeň náročnosti 5 nebude pro mě moc náročný.

Po prvním slunečném dni na Mont Ventoux, se bohužel počasí na dva dny pokazilo. Výhledy z Hautacam, Col du Soulor a Col d´Ausbique tak nebyli úplně dokonalé. Po slunečném dni s výjezdem na Port de Boucharo a Cirque de Troumouse se počasí bohužel zkazilo zrovna na přejezdu přes Tourmalet a tak jsme si výhledů moc neužili. Po pěti dnech na kole přišel pro mě na řadu konečně den volna v kterém nastal přelom počasí. Již za slunečného počasí následovala královská etapa s třemi kopci s přejezdem do Španělska, když někteří účastníci zájezdu si přidali ještě jeden kopec navíc. Počasí přálo, mě se jelo také dobře a tak jsem si tuto etapu užil. Další den při přejezdu do Andorry jsme oproti ostatním použili cestu přes Port de Cabús. Překvapení bylo pro nás, že místo avizovaných 3 km, bylo ze španělské strany na vrchol 9 km nezpevněné cesty. Poslední den pak patřil andorským kopcům a stejně jak v předešlých dnech jsme si počasí nemohli vynachválit. Cestu zpátky domů jsme opět rozdělili na dva dny se zastávkou tentokrát na Azurovém pobřeží v Mentonu (francouzská riviéra), kterou jsem využil k procházce po městě a koupeli v teplém Středozemním moři.

Nakonec jsem toho najel daleko více jak jsem očekával, ale bylo toho tak akorát. Sil jsem už více stejně neměl:)

Celkem jsem zdolal 14 stoupání v 8 dnech. Najel jsem 716 km a nastoupal 17 355 m.

Fotopříběh: PYRENEJE 2015 (fotogalerie z celého zájezdu)



Co se týče zájezdu překvapila mě kuchyň. Na podmínky výborná kuchyň, kde byla možnost si i přidat, žádné tlusté maso, prostě bez připomínek.
Průvodci byli na této štaci poprvé, ale byli úplně v pohodě, na cestu vyráželi jako poslední.

STATISTIKA:

- DÉLKA ETAP:
Modrý sloupec - délka vyjížďky



DÉLKA ZDOLANÝCH KOPCŮ / FIETS (index stoupání)
Červený sloupec - délka stoupání
Modrý sloupec (FIETS) - index stoupání (čím vyšší tím náročnější stoupání)
Pro porovnání Praděd z Vrbna p.P. (18 km) má index 5.30. 
Samotný Praděd z Hvězdy (9 km) pak 4.67.

DÉLKA ZDOLANÝCH KOPCŮ / FIETS / VAM
FIETS - index stoupání
VAMrychlost výškového zisku, obvykle uvedené v jednotkách metrů za hodinu
Žlutá čára - vzdálenost stoupání

Červená čára (FIETS) - index stoupání (čím vyšší tím náročnější stoupání)
Modrá čára (VAM) - rychlost výškového zisku, obvykle uvedené v jednotkách metrů za hodinu (kvůli grafu upravené např. z 622 na 6,22)


VZDÁLENOST VS. PRŮMĚRNÉ STOUPÁNÍ
Pro porovnání Praděd z Vrbna p.P. (18 km), prům.stoupání 6,1 %
Samotný Praděd z Hvězdy (9 km), prům.stoupání 7,4 %


VZDÁLENOST / FIETS / PRŮM.STOUPÁNÍ
Červená čára - délka stoupání
Modrá čára - FIETS (index stoupání)
Oranžová čára - průměrné stoupání

Pro porovnání Praděd z Vrbna p.P. (18 km) má index 5.30, prům.stoupání 6,1 %
Samotný Praděd z Hvězdy (9 km) pak index 4.67, prům.stoupání 7,4 %

VZDÁLENOST ETAP - POMĚR

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

ODZNAKY NA GARMIN CONNECT

Oblíbené Garmin Odznáčky najdete jak na webovém Garmin Connect tak v mobilní aplikaci Connect.  Můžete je dostat např. za nějakou uběhnutou či ujetou vzdálenost, za 8 hodin spánku, dechové cvičení, aktivitu pod nulou, aktivita před sedmou nebo po desáté hodině, vytvoření tréninku, cíle, novou výbavu a mnoho dalšího.

GARMIN TRÉNINKY

Garmin nabízí bezplatné tréninky pro Běh, Cyklistiku, Triatlon a Fitness cvičení -  Síla, Kardio, Jóga, Pilates, HIIT.

GARMIN: NECHODÍ NOTIFIKACE NA HODINKY, ODPOJUJE SE BLUETOOTH

U telefonů, které si samy optimalizují baterii např. Huawei, Honor, Xaomi jsou problémy, že se hodně lidem na hodinkách nezobrazují notifikace (SMS, upozornění na volání, zprávy ze sociálních sítí,...), případně se jim odpojuje Bluetooth.