Přeskočit na hlavní obsah

GARMIN: NECHODÍ NOTIFIKACE NA HODINKY, ODPOJUJE SE BLUETOOTH

U telefonů, které si samy optimalizují baterii např. Huawei, Honor, Xaomi jsou problémy, že se hodně lidem na hodinkách nezobrazují notifikace (SMS, upozornění na volání, zprávy ze sociálních sítí,...), případně se jim odpojuje Bluetooth.


AKTUALIZACE 13.6.23
Pokud např.
- Connect během procesu párování nenachází vaše zařízení Garmin (nelze ho spárovat s Connect)
- Máte problémy se synchronizací.

Zkuste následující:
1) Zkuste telefon i vaše zařízení vypnout a znovu je zapnout.
2) Povolte na svém telefonu technologii Bluetooth.
3) (Aktualizujte aplikaci Garmin Connect na nejnovější verzi).
4) Odeberte zařízení z aplikace Garmin Connect a nastavení Bluetooth v telefonu  (!!!) a zkuste proces párování zopakovat.
5) Pokud jste si zakoupili nový telefon, odeberte zařízení z aplikace Garmin Connect na telefonu, který hodláte přestat používat.
6) Umístěte telefon do okruhu 10 m. od zařízení.
7) Na telefonu spusťte aplikaci Garmin Connect, vyberte ikonu  nebo  a výběrem možnosti Zařízení Garmin > Přidat zařízení a zadejte režim párování.
8) Na hodinkách podržte prst na tlačítku, aby jste se dostali do Nastavení > (Připojení >) Telefon > Párovat s telefonem.

Bod 4 platí i pokud bylo zařízení Garmin dříve spárováno s telefonem, ale již se k němu nelze připojit nebo nefunguje synchronizace. Odstraňte tedy předchozí spárování z aplikace Garmin Connect i z nastavení Bluetooth v telefonu.

REKLAMA
CHIMPANZEE SALTY BARS - první slané energetické tyčinky na trhu, mají nízký obsah cukru, a navíc jsou bezlepkové a vegan. Když nejsi na sladký, slanou verzi optimálního poměru živin pro svoje každodenní dobrodružství už nehledej.
AKTUALIZACE 12.3.2020
Děkuji Honzovi Vošahlíkovi, který tento nový postup pro vás připravil.
- Podle posledních ohlasů tento postup funguje a to také u Huawei P30

 První předpoklad pro funkční Oznámení, je mít aktualizovaný software hodinek a nastavit povolení v jejich menu.

Druhý předpoklad je aktualizovaný a správně nastavený telefon.

V přístrojích s Androidem musíte nastavit až sedm funkcí (jejichž přítomnost, umístění a pojmenování, závisí na výrobci telefonu, modelu i verzi Androidu):

1) Vyberte v Garmin Connect aplikace, od nichž chcete oznámení 
( ☰ / Nastavení / Oznámení / Oznámení aplikace)

2) povolte v Garmin Connect oprávnění 
( ☰ / Nastavení / Oprávnění pro telefon / Spravovat / Povolení aplikace)

3) povolte v Garmin Connect, aby aplikace běžela na pozadí
( ☰ / Nastavení / Oprávnění pro telefon / Spravovat / Ostatní)


4) Povolte (v nastavení telefonu), aby se Garmin Connect spouštěl při (re)startu (Automatické spuštění)

5) Udělte aplikaci Garmin Connect výjimku z úsporného režimu baterie tak, aby apl. GC neměla žádná omezení (tzn. aby se neukončovala) nebo celou funkci šetření baterie v telefonu vypněte, pokud to jde a pokud to tak chcete

6) Povolte někde v nastavení telefonu “přístup k oznámením” (“Smart Notifications”)
U každého telefonu je toto nastavení někde jinde. Záleží na výrobci i verzi Androidu. Několik způsobů, jak se dostat ke Smart Notifications, najdete níže, ale výčet není a nemůže být kompletní. Inspirujte se návody a hledejte v nastavení telefonu "Přístup k oznámení". První kroky vašeho postupu budou třeba dost rozdílné, ale čím hlouběji v menu, tím víc se bude postup podobat některému z návodů

A) Verze Samsung
V telefonu otevřete Nastavení
Foto 1) V horní části obrazovky klepněte na ikonku ve tvaru lupy
Foto 2) Do vyhledávacího řádku napište "Přístup" (bez uvozovek)
Foto 3) Z vyhledaných položek vyberte Přístup k oznámením, nebo Přístup k oznámení
Poznámka: U některých telefonů může být potřeba do vyhledávacího řádku nejprve napsat "Speciální přístup", vybrat takto pojmenovanou položku a teprve pak zvolit Přístup k oznámením.
Foto 4) Zde je potřeba, aby aplikace Garmin Connect byla povolena. Pokud již povolena je, tak ji jednoduše vypněte a znovu zapněte.


B) Verze Honor, Huawei
Nastavení
1) Aplikace, 2) Aplikace, 3) Speciální přístup, 4) Přístup k oznámením, 5) Connect


Aktualizováno:
U telefonů Huawei (přinejmenším Huawei P30 Pro a P30 s Android 10), které zamezí nemožnosti připojit hodinky po odpojení co den/dva a zároveň řeší "nezobrazování" hodinek v bluetooth nastavení a tím pádem nefunkčnost Smart Unlock pro Android telefony.: 
1) v Connect kliknout na symbol hodinek
2) déle podržet prst na spárovaném zařízení
3) kliknout na "Aktualizovat připojení"
Pokud se hodinky zobrazují v Bluetooth nastavení, bude možné používat i Smart Unlock a zároveň se nebudou odpojovat resp. po odpojení bude možné je připojit bez restartu telefonu.
Pro zobrazení výše zmíněné nabídky na obrázku 3 se můžete také dostat přes Menu \ Zařízení Garmin \ a v tomhle menu dlouze podržet spárované zařízení.

► Zde máte jeden návod pro telefony Huawei P30  a P30 PRO jak opravit tento problém https://drive.google.com/...

C) Verze telefon s čistým Androidem
Nastavení 
1) Aplikace a oznámení, 2) Aplikace, 3) Nastavení (zde dole, na jiných telefonech zase přes tři tečky nahoře), 4) Speciální přístup 


5) Přístup k oznámením, 6) Connect povolit přístup

D) Verze Xiaomi:
NASTAVENÍ - DALŠÍ NASTAVENÍ - SOUKROMÍ - PŘÍSTUP K OZNÁMENÍM. 
A zde musí být povolená aplikace Connect

Postup pro dva modely mobilů Xiaomi, jak se dostat k “přístup k oznámením”  ("Smart Notifications"). 



S fungováním Notifikací možná (?) může souviset i nastavení Výstražných zpráv...

Pro srovnání umístění "Smart Notifications" v telefonu Xiaomi Redmi 3 (Android 6, MIUI 8)


7) ZAMKNĚTE GARMIN CONNECT v přehledu spuštěných aplikací (tzv. multitasking)
A) Dostanete se na něj z hlavní obrazovky telefonu, stisknutím levého nebo středního tlačítka.
B/C) Vyhledejte aplikaci Garmin Connect a nastavte u ní symbol zámku. 
Opět záleží na konkrétním telefonu. Většinou se to dělá posunutím náhledu aplikace na nějakou stranu nebo podržením prstu na daném náhledu.
(Zde verze Samsung)


Řešení potíží - pokud se hodinky i přes správné nastavení čas od času odpojí a nejdou připojit:
► Vypněte a zapněte Bluetooth v telefonu (i v hodinkách)
► Garmin Connect / ikona hodinek / držte obrázek hodinek (se zapnutým Bluetooth) \ Aktualizovat připojení
► zakažte “přístup k oznámením”  ("Smart Notifications") (restartujte telefon) a znovu “přístup k oznámením”  ("Smart Notifications") povolte. 

--------------------------
► Pokud vám hlavně u čínských značek (Huawei, Honor,...) nechodí notifikace, tak je zde jeden problém - správa baterie a uspávání aplikací.
Chvíli vám vše může jít, ale pak spadne Connect a notifikace přestanou chodit.
(Značky jako Huawei, Honor, Xaomi,... mají z výroby nastavené aby se aplikace na pozadí neshodila, ale bohužel se to děje, stačí to ale opravit podle návodu a pak vše opět funguje na jedničku).

► Nebo můžete si zkusit tyto další návody


ITINERÁŘ

A) NEFUNKČNÍ ZOBRAZOVÁNÍ NOTIFIKACÍ Z TELEFONU NA ZAŘÍZENÍ GARMIN
1) Povolení Přístupu k oznámením
2) Zrušení optimalizace výdrže baterie u aplikace Connect
3) Aktivace zobrazování oznámení a prioritního zobrazení pro aplikaci Connect
4) Zajištění běhu aplikace Connect i při vypnuté obrazovce telefonu

B) ŘEŠENÍ POTÍŽÍ S PŘIPOJENÍM BLUETOOTH
C) NA HODINKÁCH NEJDE VIDĚT JMÉNO VOLAJÍCÍHO, JEN ČÍSLO
D) OSTATNÍ

DŮLEŽITÉ:  Následující kroky slouží jako obecný postup a nemusí přesně odpovídat každému modelu telefonu. Pokud uvedená nastavení nebude možné najít, obraťte se na 
technickou podporu výrobce telefonu pro přesnější instrukce.

► A) NEFUNKČNÍ ZOBRAZOVÁNÍ NOTIFIKACÍ Z TELEFONU NA ZAŘÍZENÍ GARMIN

2) Zrušení optimalizace výdrže baterie u aplikace Connect
  1. V telefonu otevřete Nastavení
  2. Vyberte možnost Aplikace
  3. Vyberte Další možnosti
  4. Vyberte možnost Ignorovat optimalizaci baterie
  5. Vyhledejte v seznamu aplikaci Connect a zrušte zaškrtnutí
3) Aktivace zobrazování oznámení a prioritního zobrazení pro aplikaci Connect
  1. V telefonu otevřete Nastavení
  2. Vyberte možnost Notifikace a stavová lišta
  3. Vyberte Centrum oznámení
  4. Vyhledejte aplikaci Connect a aktivujte u ní možnosti Zobrazovat oznámení a také Prioritní zobrazení
4) Zajištění běhu aplikace Connect i při vypnuté obrazovce telefonu
  1. V telefonu si otevřete Nastavení
  2. Vyberte možnost Aplikace
  3. Vyberte aplikaci Connect
  4. Vyberte možnost Baterie nebo Podrobnosti o spotřebě energie
  5. Povolte spouštění aplikace při vypnuté obrazovce nebo na pozadí systému

Pokud by nešlo dát "Povolit aktivitu na pozadí" (bylo např. zašedlé) 1) Aplikace, 2) Speciální přístup, 3) Optimalizace baterie, 4) Povolit 
(Viz zde kousek níže foto u 2) druhá varianta).

► B) ŘEŠENÍ POTÍŽÍ S PŘIPOJENÍM BLUETOOTH
Aby aplikace Garmin Connect mohla běžet na pozadí systému, může být potřeba upravit nastavení tzv. Spouštění aplikací. Je potřeba zmínit, že tyto kroky se mohou lišit na základě modelu telefonu a verze systému Android. Přesné informace je v takovém případě potřeba hledat v manuálu k telefonu.

1) První varianta
Nastavení: (Poznámka: každý telefon to může mít trochu jinak)
1) Baterie 2) Spuštění aplikace 3) Connect 4) Přepnout na Spravovat ručně


2) Druhá varianta
Nastavení
1) Aplikace, 2) Aplikace, 3) Speciální přístup, 4) Optimalizace baterie, 5) Povolit


3) Třetí varianta
Nastavení: 
1) Aplikace a oznámení, 2) Aplikace, 3) Nastavení (zde dole, na jiných telefonech zase přes tři tečky nahoře), 4) Speciální přístup 


5) Ignorovat optimalizaci baterie, 6) dát Všechny aplikace (zde kliknout na šipku vpravo nahoře) - Connect, 7) Povolit

C) NA HODINKÁCH NEJDE VIDĚT JMÉNO VOLAJÍCÍHO, JEN ČÍSLO

A) V nastavení telefonu
1) Aplikace a oznámení 2) Aplikace), 3) Connect, 4) Oprávnění. 5) Zde povolte Kontakty, SMS, případně další aplikace aby jste mohli využívat všechny funkce vašeho zařízení


další verze telefonu

U TELEFONŮ IPHONE (Apple)
NASTAVENÍ - OZNÁMENÍ - zaškrtnout OZNAMOVACÍ CENTRUM


Řešení problémů s notifikacemi: https://support.garmin.com/cs-CZ/...

U TELEFONŮ S ANDROIDEM např. Huawei, Honor, Xiaomi

Telefony Huawei, Honor,... jsou dobře známé svou agresivní správou aplikací běžících na pozadí. Po opuštění aplikace dojde časem k úplnému zavření aplikace. Tento způsob má u Androidu velmi dobrý vliv na výdrž baterie. Na pozadí se postupně většina spuštěných aplikací zavře a telefon tak má v pohotovostním režimu minimální spotřebu.
Nicméně jsou aplikace, které pro správný chod potřebují běžet na pozadí stále. Jednou takovou je Garmin Connect, tedy aplikace, která komunikuje s hodinkami Garmin. Ve standardně nastaveném režimu dojde časem k zavření Garmin Connect a tím k přerušení spojení telefonu s hodinkami Garmin pomocí technologie Bluetooth.

------------------------------------
D) OSTATNÍ

- Řada lidí mi píše že nemohou spojit telefon (Huawei, Xiaomi) s hodinkami (Vivoactive 3). Zatím hodně lidem pomohl tento odkaz: https://support.garmin.com/..., který řeší tento problém (s Bluetooth)

Komentáře

  1. Všechny zdravím, měl jsem podobný problém. Hovory se u mých Vivoactive 3 nezobrazovaly, resp. zobrazila se pouze notifikace zprávy, ale konkrétní číslo v reálném čase nikoliv. Jediné, co mi pomohlo je, že jsem si stáhl z google play aplikaci Reconnect Garmin Watch, postupoval jsem dle návodu a začalo to chodit zcela bez problémů. Jen dodávám, že je to vyzkoušené na telefonu Xiaomi MI 8 PRO. Přeji všem, ať se podaří a chodí vše tak, jak má.

    OdpovědětVymazat
  2. Dobrý den, hodinky vívoactive 3 mám sparované s P30 lité, záznam z kola zaznamená, běh též, ale neukazuji se mi na hodinkách volání, SMS...
    Mužeze mi prosím poradit co s tím?
    Děkuji
    MV

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nejdříve si odstraňte Connect z mobilu, pak ho restartujte a znovu nainstalujte. A pak to vemte podle tohoto návodu od bodu 1 po 7 .

      Vymazat
    2. Dobry den, big problem jsou ty telefony Huawei.
      dle navodu pana Mikesky jsem horem i dolem zkousel vse, vse povolit, odinstalovat ...
      Ve finale jsem zakoupil pritelkyni novy telefon, Samsung a vse chodi od 1 okamziku...
      Ty Cinani ...

      Vymazat
  3. Dobrý den, mám hodinky Forerunner 35 a Xiaomi redmi note 7...zda se ,že vše funguje, až na odpojování bluetooth,ale to jsem zkusila dle návodu udělat,taj uvidíme. Mám ale dotaz ohledně vyhledávání mobilu, nezačne vůbec vyzvánět.... myslím, že je vše nastaveno jak má být..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Možná se to spraví tím postupem, jinak Connect musí být stále zamknutý v paměti. Dejte vědět jak to dopadlo

      Vymazat
    2. Dobrý den, stále nevyhledává telefon, ale bluetooth funguje o trochu lépe..ale naštěstí mi o to nejde..dřív jsem si musela vystačit s notebookem a kabelem pro přenos 😁🤭

      Vymazat
  4. Díky tomuto článku se mi konečně podařily nastavit Notifikace na Honor X8. Díky moc autorovi.

    OdpovědětVymazat
  5. Dobrý den. Moc děkuji za super návod! Díky němu mi hodinky fungují 😊 Nemůžu ale dostat data z běhu do mobilu. V hodinkách mám běh uložený, ale v aplikaci se mi neukazuje ani po synchronizaci. Poradíte prosím? Děkuji 😊 (Nejde mi ani funkce vyhledání telefonu. Ale to už není tak důležité)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hodinky mám Forerunner 35 a mobil Xiaomi redmi 5.

      Vymazat
    2. Máte zapnutý Bluetooth ? A jde to přes kabel ?

      Vymazat
    3. Tak už to jde 😊 první záznam běhu byl asi poškozený 🙄. Jediné co nefunguje je vyhledání telefonu. Ale bez toho se snad už obejdu 😊 moc děkuji

      Vymazat
    4. Tak to se snad taky brzo spraví :)

      Vymazat
    5. Mně taky nevyhledává telefon, ale to přežiji i odpojování bluetooth...mně jde hlavně o to,že to data přenese a že hodinky Forerunner 35 fungují na běh a chůzi i 8hod na GPS,to mi stačí, ale návody jsou super 👌👍

      Vymazat
    6. A zkoušela jsi tento postup 1-7 bod ?

      Vymazat
  6. Zdravím, telefon Xiaomi redmi 7 a vivoactive3, nejdou notifikace. Zkoušela jsem krok 1-7, ale nejde mi krok 7 - zamknutí aplikace garmin connect. Nikde nevidím ikonu Garmin connect, abych ji mohla rozkliknout.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bohužel se všechno postupně mění aktualizacemi, každý to má jinak... Až se mi dostane Huawei do ruky zkusím jestli to tam nenajdu

      Vymazat
  7. Dobrý den,
    Garmin Venu. zkoušel sem vyhledávat tel. pomocí hodinek, jenomže při zamčeném telefonu vyhledávání nefunguje, pouze při otevřené aplikaci. zkoušel sem i zamknout app na pozadí. a stále nic.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý den, bohužel jsem k této věci nic nezjistil, takže vám neumím odpovědět :(

      Vymazat
    2. Po poslední aktualizaci Connectu pomohlo odebrat všechny oprávnění a pak zase přidat. Můžeš to zkusit

      Vymazat
  8. Dobrý den,

    Asi tu bude za exota, protože tady o problému se Samsung nikdo nepíše.
    Koupil jsem nové hodinky Garmin Forerunner 45s a zároveň nový mobil Samsung Galaxy A21s mojí manželce. Sám vlastním Forerunner 45 a Samsung A20. Vše mi funguje bez problémů. Bohužel u manželky se všechna nastavení ,sparování povedla, akorát vždy po chvilkové nečinnosti telefonu se vždy spojení odpojí následně připojí a pořád dokola. Nebo se to odpojí a připojí až při odemknutí telefonu. Zkoušel jsem všechny nastavení v telefonu z tohoto článku bez kladného výsledku. Pro ověření správné funkce hodinek jsem je zkusil připojit na mém telefonu a vše v pohodě. Předpokládám, že bude někde problém v nastavení telefonu a nějaké funkce na pozadí nebo optimalizace baterky. Už si vážně nevím rady s tím nastavením telefonu Předem děkuji Matula

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdravím, pokud jste vyzkoušel vše z článku, tak bohužel neumím poradit. O problémech u Samsung jsem ani zatím neslyšel. Napadá mě teď jen jestli se nevypíná Connect, jestli běží na pozadí

      Vymazat
    2. Ahoj, přesně ten samý problém mám s telefonem xiaomi redmi note 4 a hodinkama vívoactive 4.
      1. telefon v klidu leží na stole u kterého zrovna pracuji a hodinky jsou schopny do 1minuty se klidne i 2x odpojit a připojit. Pak jsou hodinky treba hodinu v klidu a pak zase odpojení a pripojení. docela mě to vytáčí jak mi pořád vibruje náramek
      2. když si chci v aplikaci conect IQ nainstalovat nejaky jiny vzhled (i tel i hodinky aktivní), tak vídím že probíhá instalace a v tom se mi hodinky připojí a odpojí. To samozdřejme instalaci prekazí.

      Už nevím co s tím asi hodinky vrátím a koupím nejaké jiné.

      Vymazat
    3. První bych odinstaloval Connect, pak je restaroval a vyzkoušel prvních sedm bodů v tomto článku

      Vymazat
    4. Asi po druhé přeinstalaci conectu funguje vše správne. nečekal jsem že budu řešit nejake problemy u takhle drahých hodinek.

      Vymazat
    5. Tak to není tak úplně problém hodinek jak telefonu. Existuje hodně verzí telefonu a jejich nástaveb a každá se bohužel chová jinak., každá má jiné nastavení.

      Vymazat
    6. Zdravím, tak jsem zjistil, že u Samsungu může být problém kvůli jejímu šetření baterie, zde je postup nápravy: Nastavení telefonu> Aplikace> vyberte nabídku se třemi tečkami (pravý horní roh)> Speciální přístup> Optimalizace využití baterie> Najděte v seznamu svou aplikaci (Garmin Connect) a ujisti se, že není vybrána (když tak ji odeber )

      Vymazat
  9. Dobrý den, mám telefon Iget Blackwiev 6300 Pro se systémem Android 10 a pro zobrazení notifikací na hodinkách musí být aplikace Connect neustále spuštěná. Jakmile ji ukončím, hodinky se odpojí. Vyzkoušel jsem již vše co jsem našel zde na podpoře a stále to nepomohlo. Děkuji za radu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý den, momentálně nevím o dalším postupu, který by pomohl. Zkoušel jste odinstalovat Connect, restarovat telefon a pak znovu nainstalovat Connect ?

      Vymazat
  10. Zdravím, tak jsem prvně zaznamenala, že se běh z hodinek nezobrazil v telefonu, zkrátka tento běh se nepřenesl, ačkoli byl s GPS a uložený, v hodinkách zatím je, ale toť vše do telefonu jsem musela zadat ručně aktivitu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zkuste to přes Garmin Express a když tak dejte vědět

      Vymazat
  11. Ahoj.moc,moc prosím o radu,už jsem naprosto bezradný.behem dvou týdnů jsem stačil vystřídat patery hodinky.pres Wear os jsem to vzal na Huawei healt ,až přes tizen jsem se opět vrátil k huawei.mam gt 2 a jeden problém.po chvíli mi přestanou chodit notifikace.pokazde hodinky vrátím a zkouším jiný.ale jak tady čtu,tak možná bude problém někde jinde.mam Xiaomi note 10 a nemůžu nikde najít to vytoužené tlačítko na Smart notifications.moc tě prosím o radu co s tím?páč už jsem úplně v koncích:((

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaký máš teď telefon a hodinky ?

      Vymazat
    2. Moc děkuji za reakci.vlastnim Xiaomi mi note 10 lite a. Huawei watch gt 2.

      Vymazat
  12. Xiaomi mi note 10 lite a hodinky Huawei watch gt 2.moc děkuji za reakci:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zkus tuhle stránku: https://dontkillmyapp.com/ nebo tuto aplikaci jestli to pomůže. Jinak to bude asi někde v nastavení telefonu

      Vymazat
    2. Můj telefon má MIUI 12 a bohužel na tuto aktualizaci tam návod není.nebyla by ještě nějaká rada prosím?

      Vymazat
    3. Já bych zkusil i ty rady co jsou pro nižší Miui

      Vymazat
  13. Tak ja jdu dál hledat,po vcerejsich pěti hodinách se mi už ani popravdě nechce🙊 ,ale musím pokud chci aby to fungovalo.v nejhorším případě vyměním Xiaomi za Samsung a podle toho co se tu píše,tak bude po problémech 👍 moc děkuji za tvůj čas 🤗

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zde ze zabývám výrobky od Garminu, takže ty ostatní značky neznám, :(

      Vymazat
  14. Dobrý den. Mám telefon Lg. Do včerejšího dne hodinky Garmin vivoactive 3 fungovali bez problému. Chodili mi všechny upozornění na hodinky. Dnes ráno mi aplikace v telefonu oznámila špatné internetové připojení a přestali mi na hodinky chodit všechny upozornění. Už jsem vyzkoušela všechno povolit a nic. Dokážete mi poradit?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bohužel jen to co mám zde napsané. Někdy to chce dělat postupně a správně. Ale je možné že to mohla udělat nějaká nová aktualizace

      Vymazat
    2. To znamená, že odteď už mi žádné notifikace na hodinky nebudou chodit? Nebo bych to měla řešit v autorizované prodejně?

      Vymazat
  15. Dobry den, mam nove hodinky Garmin Vivoactive 3 a telefon Samsung A5. Dva dny mi sparovani v pohode fungovalo. Ted mi najednou přestala chodit ruzna oznameni. Funguje mi jen prichozi hovor. Zkousela jsem snad vsechno povolit, povypinat, pozapinat, atd.. nevite, co s tim?
    Je pravda, ze jsem zed na vesnici u rodicu. Je zde celkove dost maly signal na vsechno a Bluetooth casto pada. Muze to byt take ten duvod? Diky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám přesně ten samý problém. Do pátku všechno fungovala, od soboty jenom příchozí hovory. Signál mám silný, takže tam nebude asi problém :(

      Vymazat
    2. Tak to vypadá, že je někde jinde problém. Asi je třeba počkat na novou aktualizaci, kde bude chyba odstraněna

      Vymazat
  16. mám identický problém -od pátku pouze notifikace hovorů a nepřijmá mi to upozornění na zprávy.. Fénix 5X a samsung galaxy note 4

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jak jsem psal výše, vypadá to, že si musíme počkat na novou aktualizaci, něco se jim nepovedlo

      Vymazat
    2. Nevíte náhodou, jak často dělají aktualizace?

      Vymazat
    3. Taky mi před pár dny přestaly chodit notifikace na Forerunner 935. Nevíte, jestli se to řeší na nějaké Garmin foru? To téma jsem nikde nenašel, jen tady. :)

      Vymazat
    4. Aktualizace se dělá, když se něco přidává, nebo opravuje. Někdy je to celkem brzo, jindy později, asi jak je to velký problém. Ale nemusí to být zrovna chyba od Garminu, může to být problém také od výrobce telefonu. Což bývá i častější, protože se moc štourají v Androidu a vymýšlí různé nástavby a pak se nelze dovit, že hodinky blbnou, když jim změní nastavení. Jinak na fóru jsem nic nenašel, jen že to blbne více lidem

      Vymazat
    5. Tak už nějaké aktualizace proběhly, vyzkoušejte, jestli vám to funguje

      Vymazat
    6. Problem stále pretvava.. funguje jen oznameni hovoru.

      Vymazat
    7. Taky mám informace, že to více lidem ještě nejde. Můžete zkusit odinstalovat Connect, restartovat mobil a znova nainstalovat Connect (možná po tom odinstalování Connect bude dobře vypnout a zapnout hodinky)

      Vymazat
    8. Pořád to nefunguje. Ani po té aktualizaci. Už dvakrát jsem to řešil s podporou a vypadalo to, že o problému ani nevědí. Podruhé si to alespoň zapsali jako případ, který snad budou řešit. Možná by teda nebylo na škoda tlačit na podporu, aby věděli, že s tím má problém více lidí.

      Vymazat
    9. Bohužel, nikde jsem nenašel odpověď, čím by to mohlo být. Zkuste ještě vypnout a zapnout hodinky

      Vymazat
    10. Tak sláva, dnes psala podpora, že nová verze Garmin Connect 4.37 už to má opravené. A opravdu už to funguje.

      Vymazat
  17. ahoj. Poprosím o radu, jak si mohu do svého jména uživatele přidat ty pěkné ikony, jako mají ostatní uživatleé, např. česká vlajka, běžec, lyžař, vločka, plavání a pod. Nikde jsem nenašel odkaz, kde by byly tyto ikony/symboly na výběr. Děkuji

    OdpovědětVymazat
  18. Ahoj, díky za super návod. Můj problém však nevyřešil. Mám nový telefon Realme 6s. Zvykl jsem si používat budík v aplikaci Connect. Nastavil jsem v Connectu budík, hodinky se synchronizovaly a ukazovaly budík stejně tak jak bylo v telefonu, teď můžu dělat co chci a v hodinkách se mi budík neaktualizuje :). Další, menší problém je s app whatsapp, chodí mi přesně každá druhá notifikace. Děkuji za každou radu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, co máš za hodinky ? Já pokud chci si nastavit budík v hodinkách, tak si ho nastavím právě v hodinkách, bez použití Connect. Pokud přijdou na Whatsapp zprávy, zobrazuje se jen jedna, dokud si je nepřečteš (aspoň tak to bylo, neslyšel jsem o tom již dlouho). Ještě k tomu budíku, píšeš, že hodinky ukazovali čas jako v telefonu, ale budík se neaktualizuje. Nevím co tím myslíš

      Vymazat
  19. Dobrý den,já měla jediný problém s Vivoactive3 a RedmiNote7 a to že někdy se Bluetooth začal Odpojovat a Připojovat nekolikrat během minuty,i přes to že jsem spárovaný telefon držela v ruce vedle hodinek.Prošla jsem všechny návody, 100x jsem vše přeinstalovala,aktualizovala,spárovala a nakonec jsem našla jeden Tip a to že na druhé obrazovce displeje,kde jsou miniatury spuštěných aplikací stačilo Connect jednoduše uzamknout,tak aby se nikdy na pozadí nevypínal a mám klid 👍

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. dobrý den, udělala jsem všech 6 kroků podle návodu ale právě na to uzamknutí nemůžu přijít. :-(

      Vymazat
  20. Dobrý den,
    má Garmin Forerunner 945 a Xiaomi Redmi Note 9 Pro a problém jako spousta lidí tady. Nejdou mi notifikace do hodinek. Mám povolené snad úplně všechno, co v mobilu povolit jde. Přichází mi upozornění na volání, email a messenger. Ale zprávy a whatsApp ne. Potřebovala bych hlavně ty zprávy. Poradíte? Už dva dny hledám a zkouším a zkouším a hledám. Už jsem restartovala, odinstalovala .. ale pořád nic :(. Děkuji

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý den bohužel S Xaomi jsou problémy. Zkuste nejdříve: vypněte v nastaveni/system/automaticky zámek (Messenger by měl být nastavený stejně, jako má být podle odkazu výše nastavená aplikace Connect, totiž tak, aby se Messenger neukončoval?).
      Pak bych doporučoval odinstalovat Connect, restartování telefonu a znova nainstalovat Connect. Pak zkusit krok znovu po kroku návod na této stránce.
      Zeptám se ještě: Do hodinek to posílá oznámení od těch aplikací, které jsou povolené v Connectu, ale hlavně musí ty aplikace zobrazovat upozornění na samotném telefonu. Zobrazují se ti notifikace z Messengeru na telefonu?
      Našel jsem ještě tento postup u Xaomi: nastaveni-system-obnovit-odstranit data a obnovit nastaveni

      Vymazat
    2. Na telefonu se zobrazují notifikace ze všeho, messenger, messenger lite, email, whatsApp i zprávy .. v telefonu jen messenger lite a email.

      Vymazat
    3. A nepomohli rady, které jsem vám napsal výše ?

      Vymazat
  21. Dobrý den, mám Garmin Forerunner 30 a mobil Xiaomi redmi 6. Vše jsem udělala podle návodu. Vše mám povolené, ale prostě mi vůbec notifikace nechodí. Žádné upozornění. Je zvláštní, že jsem měla hodinky Garmin Vivosmart 4 a tam mi vše v pořádku fungovalo. Hodinky mám Forerunner mám půl roku a prostě to nejde:-( Děkuji

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý den, zkuste jak píšu výše:
      Zkuste nejdříve: vypněte v nastaveni/system/automaticky zámek (Messenger by měl být nastavený stejně, jako má být podle odkazu výše nastavená aplikace Connect, totiž tak, aby se Messenger neukončoval).
      Pak bych doporučoval odinstalovat Connect, restartování telefonu a znova nainstalovat Connect. Pak zkusit krok znovu po kroku návod na této stránce.
      Zeptám se ještě: Do hodinek to posílá oznámení od těch aplikací, které jsou povolené v Connectu, ale hlavně musí ty aplikace zobrazovat upozornění na samotném telefonu. Zobrazují se notifikace z Messengeru na telefonu?
      Našel jsem ještě tento postup u Xaomi: nastaveni-system-obnovit-odstranit data a obnovit nastaveni (Xaomi je bohužel díky své složitosti nástavby Androida v tomto nejhorší)

      Vymazat
  22. Děkuji za radu. Zkusím znovu vše opakovat. Do hodinek mi nechodí nic. Ani telefon volání, sms, whats up, messenger nic. Na hodinkách se mi nic neukáže. Přeýšlím o koupi nového telefonu, ale nerada bych řešila stejný problém. Můžete mi poradit jaká značka mobilu by byla vhodná pro garmin hodinky? Děkuji

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jestli vám nechodí vůbec nic, tak určitě zkuste odinstalovat Connect, restartovat telefon a nejlépe i vypnout a zapnout hodinky a pak nainstalovat opět Connect. Poté si nastavit telefon podle návodu v článku. Těžko určit, které telefony jsou lepší, protože i jeden výrobce používá u různých cenových tříd jinou podobu své nadstavby. nejlepší je prostě čistý Android (Nexus, Pixel,...), podle tohoto webu https://dontkillmyapp.com/ nevychází špatně Sony a Nokia. Xiaomi patří určitě k těm s nejhorší nadstavbou Androidu, na webu je zmíněný i Samsung, ale já jsem s ním neměl nikdy problém.

      Vymazat
    2. Tak jsem vše zkusila a stále nic nechodí. Může být problém s hodinkami? Děkuji

      Vymazat
  23. Dobry den, jaky je realny dosah Garmin Vivoactive 3. Podle specifikaci bluetooth hodinek a Samsung Galaxy S7 by to melo byt 50m,ale realne to je 5m-10m. Da se to nekde konfifurovat? Dekuji za radu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U hodinek je to cca 10 metrů, u telefonu záleží na přístroji. Záleží jakou třídu Bluetooth zařízení máte. Číslování přitom paradoxně je opakem vzdálenosti – Class 3 je méně než 10 metrů, Class 2 okolo 10 metrů a Class 1 až do 100 metrů (např. Bluettoth Le). Většina telefonu patří do 2 a 3. třídy

      Vymazat
  24. Dobrý den, mam Garmin vivomove HR, mobil Huawei P20 lite - prestalo mi uplne fungovat pocitani aktivnich minut. Jde to prosím nekde nastavit? Vse ostatni funguje. Dekuju.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. obrý den
      Neukazují se na hodinkách ani v Connect ?
      Podívejte se číslo poslední aktualizace. U některých může být problém, a je vyřešen až další aktualizací.

      První bych ale zkusil (po každé změně je třeba ale Aktualizovat aby se změny přenesli do hodinek)
      1) V Connect klikněte na symbol hodinek - Nastavení uživatele - Zóny srdečního tepu - Podle: - a zde zkuste dát - % rezervy srdečního tepu
      2) Na hodinkách zkuste: Nastavení - Uživ.Profil - Srdeční tep - Zóny: - nastavte tepy za minutu místo %maximálního ST

      Máte správně nastavené zóny srdečního tepu ?, u aktualizace se může taky stát, že se změní výpočet a pokud jsou zóny nastavené špatně, tak to nevyhodnotí jako aktivní minuty
      Podívejte se v jakých tepech aktivita byla... záleží totiž na tepových zónách u chůze se musí jednat o rychlou chůzi.

      Asi poslední možností je
      1) restart hodinek (vypnout a zapnout)
      2) Zkuste aktualizaci přes Garmin Express (v počítači)
      3) Pak případně po připojení kabelem (např. přes Průzkumníka) odstranit některé / všechny položky ze složky Metrics - viz:
      - Do složky Metrics se ukládají postupně po nějakém časovém rozmezí soubory s uloženými údaji, které se pak synchronizují do hodinek, tak, jako se třeba do složky Activity ukládají aktivity Když se něco pokazí a soubor se špatně uloží, může se stát, že se buď nepřenáší do Connect nebo se v hodinkách přestane ukládat další v pořadí ... a pomůže jejich odmazání, smazání.
      Zkuste smazat pár souborů ze složky Metrics.
      4) Pak tovární nastavení. Obě předchozí rady jsou pochopitelně jen obecné rady bez záruky vyřešení...

      Vymazat
    2. Mockrát děkuju :)

      Vymazat
    3. Není zač, snad z toho něco pomůže, když tak dejte vědět co pomohlo vám :)

      Vymazat
    4. Tak aktivní minuty mi nejedou taky. Jen jsem tomu nevěnoval pozornost. Procházel jsem historii a nejedou mi od 10.12.2020 ... takže od poslední aktualizace Garminu (13.10 u Fenix 6x pro solar).

      Vymazat
    5. Vypadá to, že aktualizace mohla změnit některé nastavení. Buď je to třeba nějak upravit (zkusit postupy výše) nebo počkat na další aktualizaci

      Vymazat
  25. Stačí těch prvních 6 kroků, ten sedmý už se nepoužívá

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

ODZNAKY NA GARMIN CONNECT

Oblíbené Garmin Odznáčky najdete jak na webovém Garmin Connect tak v mobilní aplikaci Connect.  Můžete je dostat např. za nějakou uběhnutou či ujetou vzdálenost, za 8 hodin spánku, dechové cvičení, aktivitu pod nulou, aktivita před sedmou nebo po desáté hodině, vytvoření tréninku, cíle, novou výbavu a mnoho dalšího.

GARMIN CONNECT BETA 2024

🅶 Garmin čím dále více uživatelům, nabízí možnost vyzkoušet beta verzi platformy Connect . Tu si nemůžete nikde stáhnout, ani si o ni zažádat. Garmin ji, podle svého vyjádření, nabízí náhodně. Podle prvotních informací se finální spuštění plánuje v druhé polovině roku 2024, ale možná se ji dočkáme i dříve. Změna se týká domovské obrazovky , kterou si můžete přizpůsobit vašim cílům a prioritám. Tím získáte přehlednější a rychlejší přístup k informacím, které vás zajímají. Jak si nastavíte domovskou stránku v mobilní aplikaci, tak se vám zobrazí prakticky stejně ve webové verzi. Nemusíte si je tak nastavovat zvlášť jak doposud.