PO CVILÍNSKÝCH LESÍCH K POCHNI A PŘES LÁRYŠOV A JEŽNICKÝ LES ZPÁTKY DO KRNOVA

Z Krnova se vydáváme přes Cvilínský kopec, z kterého sjíždíme k Hájnickým rybníkům. Po nové lesní asfaltové cestě poté pokračujeme na kraj obce Býkov-Láryšov a odtud po silnici směrem na Úvalno. O kousek dál opouštíme silnici a zabočujeme na lesní cestu, po které klesáme směrem k Pochni. Na jednom místě křižujeme lesní asfaltovou cestu, kterou na chvíli využijeme aby jsme o pár metrů dále ji opustili a opět po lesní cestě pokračovali na kraj Pochně

Po úzké asfaltové cestě se dále vydáváme podél lesa, kterou později vystřídala lesní. Začínáme opět stoupat a cesta se stáčí do lesa z kterého se pak dostáváme mezi Lichnovem a Láryšovem. Přes Láryšov a Guntramovice klesáme po silnici až do Kostelce (části Krnova). Zde za hlavním tahem mezi Krnovem a Bruntálem na nás čekalo poslední stoupání do Ježnického lesa. Z rozcestí pokračujeme dále po modré turistické trase a lesní cestičce na Bezručův vrch (Mohylu), od kterého pak následoval prudký sjezd po trávě dolů na cestu.