KRNOV - HOŠŤÁLKOVY - ČESKÁ VES - KŘÍŽOVÁ - HOŠŤÁLKOVY - KRNOV NA MTB

Dnešní den je sice velká oblačnost, ale všechny cesty včetně polních jsou suché a tak vyrážíme na další naši sobotní MTB vyjížďku.
 Z Krnova vyrážíme po Staré Ježnické a poté po severní straně Ježnického lesa míříme ke "Třem kaštanům", odkud sjíždíme na cestu do Hošťálkov. Zde po chvíli odbočujeme doprava a stoupáme po cestě do Linhartovy. Z té odbočujeme za horizontem prudce doleva a po lesní cestě pokračujeme na lesní křižovatku u odpočívadla. Zde je možnost sjet např. do Burkvízu nebo do Hošťálkovy. My pokračujeme severovýchodním směrem a opět po lesní cestě až do České Vsi.

Oproti původnímu plánu, kdy jsme chtěli z asfaltové cesty odbočit až v Dlouhé Vsi, odbočujeme o něco dříve. Po krátkém stoupání se cesta konečně lomí a po stoupání od Hošťálkov nás čeká také sjezd. Nejdříve sjíždíme po vyjetých stopách ve trávě až narazíme na starou asfaltovou cestu. Na cestě ale musíme dvakrát zastavit, nejdřív aby jsme překonali dráty omezující prostor volně se pasoucím krávám a poté aby jsem tento prostor opustili. Po cestě pak sjíždíme přes Křížovou, Vraclávek do Hošťálkov. Zde zatáčíme a stoupáme po užší silnici mezi Hošťálkovy a okrajem Krasova. Z té poté odbočujeme po travnaté cestě na kraj lesa, kde pokračujeme po lesní cestě Ježnickým lesem. Na jižní straně Ježnického lesa se pak napojujeme na modrou turistickou trasu. Místy značení docela pomáhá v orientaci, protože je v lese několik dalších cest, místy také jedeme po úzkých lesních pěšinách. Na konci cesty přijíždíme na Bezručův vrch" (Mohylu), odkud pak míříme strmě na Partyzánskou ulici.