KARLOV 2013 - VIDLY - VRBNO p.P.- ANDĚLSKÁ HORA

22.-23.8.2013
Podzimního srazu Cyklobandy v Jeseníkách jsem se bohužel nemohl celého účastnit. Páteční trasu na Praděd jsem tak musel oželet.

1) Z Krnova vyjíždím do Karlova v pátek po práci. Čeká na mě sice jen 40 km trasa, která ale vede takřka celá do kopce. Nejvíce se zapotím při stoupání do Bruntálu, ale ani stoupání z Rudné p.P. a z Malé Morávky do Karlova není nejlehčí. K večeru hned po příjezdu na ubytovnu Petra Ostřižka na konci Karlova p.P. si vybalím své věci a spěchám ven, kde se již připravuje večerní táborák.

Trasa:

2) V sobotu stoupáme po lesní cestě směrem na Karlovu Studánku. Obec jen míjíme po jejím kraji za kterou nás čeká další stoupání na Vidly. Kousek za odbočkou se cesta lomí a my klesáme po lesní asfaltové silnici do Vrbna p.P., kde máme zastávku na oběd v Penzionu u Hradilů na kraji obce. A protože jsme v Jeseníkách cesta dále pokračuje opět do kopce s 260 m. převýšením na Annenský vrch. Po sjezdu do Suché Rudné se nejdříve zastavujeme u dřevěného kostelíku a poté ještě v penzionu Holzberg aby jsme dodrželi pitný režim :). Někteří dále pokračují terénem přes Železný vrch, já s další skupinou se kousek vracím a poté raději mířím po silnici přes Starou Rudnou a Rudnou p.P. do Malé Morávky kde se zase potkávám s ostatními. Do Karlova p.P. je to pak již jen kousek do kopce.

Foto: https://goo.gl/photos/...

3) Po příjezdu zpátky k ubytovně v Karlově p.P. se zde dlouho nezdržím, loučím s ostatními a vydávám se ještě téhož dne zpátky do Krnova. Po sjezdu do Malé Morávky, na mě čeká krátké stoupání, za kterým už vede moje cesta z kopce k Starému Městu. Zde využívám cyklotrasu č.6029 a pokračuji do Bruntálu po vedlejší cestě. Po rychlém sjezdu z Bruntálu odbočuji v Zátoru opět na vedlejší cestu a po cyklotrase č.503 pokračuji až do Krnova.