Přeskočit na hlavní obsah

TOUR DE MORAVA aneb CYKLODOVOLENÁ 2009

Čtyřdenní cykloputování po Moravě.
Trasa v parních dnech měřila celkem 438 km, nastoupal jsem cca 4000 m. Bylo to poprvé co jsem jel úplně sám, protože vždycky předtím jsem měl méně či vícečlenný doprovod. Trasu jsem měl naplánovanou tak abych se vyhnul hlavním cestám a pokud možno jel po cyklotrasách.

Nejtěžší byla první 136 km etapa, kdy jsem vyjel z nádraží ve Frenštátu p.R. a pokračoval přes Pustevny, Beskydy, Vsetínské a Vizovické vrchy. Už po asi 80 km jsem toho měl ale plné zuby. S naloženým kolem stále z kopce do kopce. Naštěstí po 95 km od Luhačovic už mě čekala převážně rovinatá část trasy a tak jsem mohl po osmé hodině zakotvit v Uherském Ostrohu.


U každého dne 1) popis cesty, 2) zkrácený popis, 3) statistiky, 4) trasa, 5) fotogalerie, 6) výškové profily a na konec celkový souhrn.

► 1 den: úterý
Frenštát p.R - Rožnov p.R. - Vsetín - Vizovice - Luhačovice -U.Brod - Uherský Ostroh 
(136 km)
Den před odjezdem si kupuji lístek na vlak. Pokladní chce po mně 138 Kč, ale protože nemám drobné, prodává mi lístek "Regionet" za 99 Kč. Doma se dívám, že o tyto lístky, přes prázdniny levnější si musíte sami říct. Ve čtvrtek 14. července sedám v 7.13 hodin v Krnově na vlak, který mě doveze až do Frenštátu pod Radhoštěm. 

Zde a vysedám a po chvíli vyrážím v deset hodin od nádraží směr Pustevny (převýšení je od nádraží k soše Radegasta na 11,4 km cca 650 m, sklon pak 5,4 %). To největší stoupání začíná od Hotelu v obci Trojanovice-Ráztoka (čas 10:23 hod.), kdy sklon kopce je 7%, na Pustevny přijíždím ještě plný sil i s nezbytnými zastávkami na focení v 11:06 hod.. Zajíždím si ještě k soše Radegasta (1105 m.n.m.) a vracím se zpět na Pustevny, kde sjíždím tentokrát na druhou stranu. 

V první zatáčce odbočuji z asfaltové silnice doprava na cyklotrasu č. 46, po které pojedu až do Vizovic (cca 67 km). Cesta vede lesem po dobře sjízdné cestě až na část za chatou Mír, která je už kousek od Rožnova p.R. Do Rožnova pak přijíždím po dvanácté hodině.

Za Rožnovem p.R. začíná opět stoupání, na cca 4 km mi 200 m. převýšení dává zabrat a zdaleka není poslední. Po sjezdu do Bystřičky (vodní nádrž, ale já ji neviděl), následuje další 6 km stoupání s 250 m převýšením do Dušné. Na každém vrcholu si dávám krátkou pauzu.

Po dalším sjezdu do Vsetína za městem se vydávám kousek špatným směrem, ale naštěstí mi zde ještě brzo poradí správný směr. (Značení je celkem v pořádku až na města a jejich okolí, někdy jsou značky v opačném směru, někde chybí). Vydávám se vzápětí správným směrem kolem restaurace a ... to co mě čeká je už dneska pověstná třešnička na dortu. Vydávám poslední síly a vyjíždím 2,2 km kopec, místy až 20% stoupání se 180 m. převýšením (musím také chvíli tlačit). Dalších 2,5 km je to ještě z kopce do kopce. Na 64 km už toho mám plné zuby, plné brašny už jdou dost cítit. Následuje sjezd do Lhoty u Vsetína a ...opět do kopce a opět s kopce k Dešné.

Na Dešné je to 2 km s 120 m. převýšením. Zde trochu zakufruji, protože tabulka zde mi není moc jasná, vypadá, že mě posílá z asfaltové cesty do terénu, ale taky může ukazovat směr po cestě nahoru. Pokračuji tedy po asfaltu. Po chvíli mi je jasné, že to asi nebude správná cesta, ale naštěstí po cca 1 km se cesty spojí a já můžu pokračovat po cyklotrase č. 46. Musím přiznat, že jsem tu musel jít ten nejprudší úsek kousek pěšky, prostě už nebyli síly a kolo bylo stále těžší.

Po sjezdu do Vizovic jsem měl plánu pokračovat po cyklotrase č.46 a navštívit rozhlednu Doubrava (676 m.n.m.), ale když jsem viděl jak je vysoko nad Vizovicemi a sil už vůbec nebylo, rozhodl jsem se pokračovat po silnici č.492 na Horní Lhotu (442 m.n.m.). S vědomím, že je to dnes poslední kopec, jsem se převalil přes kopec a sjel do Luhačovic

Bylo kolem šesté hodiny a já dostal teprve hlad. Posvačil jsem, napil z pramene dr.Štastného a vyrazil na posledních 35 km, které vedli již prakticky z kopce, kromě dvou kopečků u Hluku. V osm hodin jsem pak dorazil do Uherského Ostrohu, kde jsem přespal dvě noci.

Ve zkratce: První den jsem se vydal na 134 km dlouhou cestu z Frenštátu p.R přes Pustevny a poté po cyklotrase č,46 přes Rožnov p.R., Vsetín až do Vizovic a dále přes Luhačovice, Uherský Brod do Uherského Ostrohu. Cesta vedla pořád do kopce a s kopce, přes Beskydy, Vsetínské vrchy a Vizovickou vrchovinu, kde 7,5 km za Vizovicemi přešla do rovinaté části Slovácka. 7 kopců dalo pořádně zabrat a musím přiznat, že to byla jedna z nejtěžších etap co jsem kdy jel, také mi celou cestu foukal mírný protivítr.

Statistika:
Vzdálenost: 136 km, prům.rychl 16,72 km/h (hrubá - včetně zastávek 13,32 km/h)
Čas: čistý čas na kole 7:59:20 hod (80%), hrubý čas, včetně zastávek 10:02:23 (focení, větší v Luhačovicích)
Start 9:59:46 hod., konec 20:01:09
Nastoupáno/sestoupáno podle bar.výšk. 1953 m/2243 m, podle GPs 2431m/2665 m.
Max.výška 1105 m.n.m. (Radhošť), min.výška 182 m.n.m. (Uherský Ostroh)
Puls: průměrný (hrubý) 123 p/m, maximální 169 p/m.
Prům.teplota 30,9°C
Vypito: 0,7 l iont.nápoj, 3l minerálky, 0,5 l kofoly, 0,7 l min.pramen dr.Štastného = 5 l (posledních 10 km bez pití, v cíli vypito ještě 0,7 l minerálky)

Trasa na BikemapGPSies a z cyklocomuteru Ciclotour 8.3 AM (itinerář, profil, mapa)

Profil (barometrický / GPS)



► 2 den: středa
Uherský Ostroh - Moravský Písek /vlakem/ Břeclav - Hohenau a.M. - Skalica - U.Ostroh
 (109 km)
Po náročném prvním dnu přichází odpočinková, rovinatá etapa. Z Uherského Ostrohu vyjíždím po osmé hodině, abych v 8:45 se vydal na cestu vlakem do Břeclavi. Lístek na vlak měl stát 55 Kč, ale díky integrovanému systému mě 120 min. jízdenka stojí jen 37 Kč (samozřejmě +25 Kč za kolo).
GPS mi ukazuje rychlost vlaku mezi stanicemi 115 km/hod, a tak z Břeclavi odjíždím o půl desáté. Za nádražím se připojuji na cyklotrasu č.43, po které projíždím Pohanskem.

 Za zámkem pokračuji k místu odkud se dá dostat k soutoku Dyje a Moravy (směr vlevo), ale zde jsem již byl a mým dnešním cílem je dostat se k soutoku ze slovenské strany. Pokračuji proto doprava a po cyklotrase č. 42 pokračuji územím nikoho, ale také mezi slunečnicemi až k místu, odkud zabočuji doprava a po nezpevněné cestě se dostávám na rakouskou stranu.

Projíždím Rabensburgem do Hohenau a.d.March. Zde navštěvuji Penny a Spar, ale kromě minerálky mě nic nezlákalo. Kolo vždy nechám před obchodem nezamčené, ale tak, abych na něho aspoň trochu viděl. Trochu si zopakuji němčinu při dotazu na správný směr a pokračuji na slovenské území přes bývalou celnici Moravský Sv.Ján.

Kousek za hranicemi odbočuji doleva a po 24 km jízdy pokračuji po náspu po "Moravské cyklistické cestě" (č.004 - to jsem zjistil až podle mapy). 

Bohužel tento spodní díl mi v mapě chybí a já tápu jak ke soutoku. Vracím se kousek po trase a vydávám se po cestě, o které si myslím, že by měla vést k soutoku. Ze začátku dobrá cesta však vede čím dál více mezi vysokou trávou, kopřivami a vším možným. Projíždím kolem rybářských chat a vždy když udělám pár kroků k řece abych se podíval, zda neuvidím soutok, sesype se na mě různá havěť. Ještě chvíli bojuji s touto džunglí, ale po asi 1,5 km to vzdávám a vracím se k odbočce, po níž se dostávám opět na cyklotrasu (podle mapy cesta byla dobrá, ale měla tam být odbočka doleva a tu jsem neviděl, či přehlídl). Doštípaný od komárů, ošlehaný od kopřiv...a cíl nesplněn.

Vracím se k náspu a pokračuji obklopen stromy, řeka přitom v nedohlednu. Teploměr mi ukazuje 37 °C a asfaltový tér s kamínkami pode mnou taje, při zastavení se mi kolíky treter zabořují do asfaltu a při jízdě na kole podklad pode mnou vydává zvuky, jako když praskají vakuové bubliny. 

Na 32 km uvidím na levé straně most (přes řeku Myjava). Normálně bych dále pokračoval rovně (cesta by vedla podél Myjavy), ale zdá se mi, že se spíš vzdaluji od řeky Moravy. Dívám se na mapu, ale nevím kde jsem. Opět se probouzí má "trochu" dobrodružná povaha a já se vydávám doleva na most. Sejdu z náspu (cesta poněkud zarostlá, ale to mě neodrazuje) a po překonání mostu (přeci jen trochu vyvýšený) pokračuji po náspu směr sever. Doma pak vidím, že jsem to vzal zkratkou, cyklotrasa pokračuje od Moravy, podél Myjavy k silnici a pak přes most a vrací se po druhém břehu Myjavy k onomu most (ale z druhé strany řeky). Pokračuji po náspu, cesta však stále nevede podél řeky Moravy a začínám mít obavu zda jedu správně. Podle mapy vidím, že bych měl někde překonat most, odbočuji teda na jedné z odboček, ale na mostě se dozvídám, že se mám vrátit a pokračovat rovně na Lanžhot.

Po podjetí silnice na 41 km spojující Slovensko a český Lanžhot (je vidět na levé straně) cesta po náspu konečně pokračuje podél řeky Morava. Na 62 km trasy (38 km po náspu, z toho 21 km podél řeky Moravy), přijíždím k mostu spojující Slovensko a český Hodonín

Musím říct, že už mě to vůbec nebavilo, stále po rovině, stále stejné prostředí a stále na ostrém slunci (teploměr mi ukazoval 35 °C). S radostí proto odbočuji doleva na most a jsem v Hodoníně, kde po 2 letech navštěvuji soukromý pivovar s restaurací Kunc (Švihák). 

Po výborném obědu (kuřecí maso v bramboráku za 90 Kč) se vracím na slovenskou stranu řeky Moravy a pokračuji opět po náspu. Prvních 2 km podél řeky, a dalších 5 km po náspu k přístavu města Skalica

Po 4 km po postranních cestách jsem pak přímo na nádherném náměstí ve Skalici.

Z něj vede cesta stále na sever přes již české Sudoměřice po cyklotrase č.46. Chvíli po silnici, poté po cyklostezce do Strážnice. Projíždím Strážnicí s pěknou městskou bránou a zámkem. Za městem však vede cyklotrasa do další obce Vnorovy po panelové cestě, která není moc příjemná. Z kraje obce Veselí n.M. vede trasa po cyklostezkách a poté přes park. Ve Veselí n.M. třikrát přejedu 
most přes řeku Moravu, abych pokračoval po cyklostezce až do Uherské Ostrohu.

Ve zkratce: Na kole se dopravuji z Uherského Ostrohu do Moravského Písku, odkud jedu vlakem do Břeclavi. Odsud pokračuji Pohanskem a poté již se dostávám na rakouské území. Po 16 km opouštím za Hohenau a.d.M. Rakousko a mířím na slovenskou stranu a na ní o chvíli pokračuji 62 km po hrázi směr sever (38 km po náspu, z toho 21 km podél řeky Moravy). Soutok Moravy a Dyje se mi bohužel nepodařilo najít (není ukazatel, ani pořádná cesta). U Hodonína opouštím slovenskou stranu řeky Morava a zajíždím na druhý břeh do Hodonína na oběd do soukromého pivovaru s restaurací Kunc. Poté se vracím na slovenskou stranu a pokračuji chvíli k přístavu Skalica. Po 4 km jsem pak přímo v městě s nádherným náměstím. Za Skalicí překračuji hranice a přes Sudoměřice, Strážnici a Veselí n.M. se dostávám zpět do Uherského Ostrohu (za Sudoměřicemi po cestách mimo silnice).

Statistika:
Vzdálenost: 109 km prům.rychl 16,85 km/ h (hrubá - včetně zastávek 11,59 km/h)
Čas: čistý čas na kole 6:20:40, hrubý čas, včetně zastávek 9:13:09 (focení, oběd)
Start 8:08 hod., konec 18:36 hod.
Nastoupáno/sestoupáno podle bar.výšk. 119 m/170 m, dle GPS 292 m/274 m), Max.výška 187 m.n.m. (Sudoměřice), min.výška 141 m.n.m. (hráz, kousek u Lanžhotu)
Puls: průměrný (hrubý) 99 p/m, maximální 130 p/m.
Prům.teplota 34,30°C
Vypito: 0,7 l iont.nápoj, 3,6l minerálky, 0,8 l kofoly (u oběda) = 5,1 l

Trasa na BikemapGPSies a z cyklocomuteru Ciclotour 8.3 AM (itinerář, profil, mapa)
(bez 6,2 km z U.Ostrohu do M.Písku na vlak)

Profil (barometrický / GPS)


3. den čtvrtek
Uherský Ostroh - Velehrad - Zdounky - Němčice n.H. - Prostějov (88 km)
Z Uherské Ostrohu se vydávám směr Prostějov. Po cyklotrase č.47 jedu na Ostrožskou Novou Vsi, kde cyklotrasa pokračuje po nezpevněné cestě (po deštích plnou bahna a kaluže), kolem vodní nádrže, místy lesem, do Kostelan. Zde opouštím cyklotrasu (na začátku trochu zakufruji) a po místních komunikacích se vydávám přes Zlechov, Tupesy do Velehradu, kde si obhlídnu zvenku pěkný klášter, který patří k nejvýznamnějším poutním místům. 

Po 24 km, které vedli prakticky po rovině, za Velehradem v obci Modrá, začíná cesta stoupat. Také se zde napojuji na cyklotrasu č. 5013, po které budu pokračovat až do Němčic na Hané. Za Medlovem u cesty obhlídnu okolí z místní rozhledny (dřevěná, volný vstup). 

Z rozhledny je otevřený pohled na Vizovické vrchy, Zlínskou vrchovinu, Bílé Karpaty, Chřiby, Pálavu či Hostýnské vrchy. O něco dál se ještě zastavuji u obce Jankovice u "Králova stolu", který je opředen mnoha pověstmi. 

Cesta vede prakticky za obcí Modrá lesem (až před Zdounky) a já se můžu aspoň na chvíli schovat od silného slunce. 

V obci Bunč (u cesty je lesní penzion s restaurací), zatáčím podle šipek doleva směr rozhledna. Cesta vede 3,5 km zvlněným terénem po nezpevněné komunikaci. Po včerejším dešti jsou nezpevněné komunikace plné bahna a kaluží a moje kolo podle toho vypadá, takže se povrchem moc nezabývám. Po dvaceti minutách dorážím na nejvyšší vrchol Chřibů (587 m.n.m.) ke kamenné rozhledně, která je 23,9 m vysoká (virtuální pohled). Za krásného počasí lze dohlédnout na Roháče, Malou Fatru, Jeseníky, Beskydy, Malé i Bílé Karpaty a Pálavu. 

Z rozhledny pak vede trasa zpátky přes Bunč stále z kopce až do Zdounek. Stále pokračuji po cyklotrase č.5013 vedoucí po místních komunikacích, s malým provozem a po 24 km dorážím k další rozhledně za obcí Srbce. Je zde výhled na Drahanskou vysočinu, Chřiby a oblast Vyškovska. Mě však tento výhled moc neuspokojuje a tak se vracím na křižovatku u obce Dřínov, odkud jsem kvůli rozhledně odbočil od cyklotrasy a pokračuji opět po trase do Němčic na Hané, kde opouštím cyklotrasu č.5013 a pokračuji po silnici č. 433. Ve Výšovicích se chci opět napojit na cyklotrasu č. 5013, ale kvůli opravě vozovky je cesta zavřená a já tak pokračuji po silnici až před Prostějov, kde bočními ulicemi dorážím do dnešního cíle. Dnes mi opět foukal protivítr, který mě ale aspoň v tom horku osvěžoval.

Ve zkratce: Z Uherského Ostrohu se vydávám po cyklotrase č.47 kolem vodní nádrže do Kostelan, kde cyklotrasu opouštím a pokračuji do Velehradu, známého poutního místa s pěkným klášterem. Od obce Modrá pak pojedu po cyklotrase č.5013 až do Němčic n.H. Na konci obce Modrá za Velehradem navštěvuji rozhlednu a o něco dál u obce Jankovice pověstmi opředený "Králův stůl". Po 24 km rovinatého terénu od obce Modrá také začíná stoupání až k obci Bunč, odkud kde vede 3,5 km odbočka k rozhledně Brdo, nejvyššímu místu Chřibů (587 m.n.m). Od Bunče pak trasa klesá do Zdounek a já pokračuji zvlněným terénem přes obce Zborovice do Dřínova, za kterým si odskočím na rozhlednu za obcí Srbce. V Němčicích n.H. opouštím cyklotrasu a po silnici č. 433 pokračuji až do Prostějova, do kterého přijíždím postranními ulicemi.

Statistika:
Vzdálenost: 88 km, prům.rychl 15,32 km/ h (hrubá - včetně zastávek 11,81 km/h)
Čas: čistý čas na kole 5:37 hod., hrubý čas, včetně zastávek 7:17:50 hod (focení,...)
Start 8:40 hod., konec 15:57 hod.
Nastoupáno/sestoupáno podle bar.výšk. 914 m/913 m, dle GPS 987 m/928 m, Max.výška 587 m.n.m. (rozhledna Brdo v Chřibech), min.výška 174 m.n.m. (Mořice)
Puls: průměrný (hrubý) 102 p/m, maximální 133 p/m, prům.teplota 30,2°C
Vypito: 1l vody, 2,2 l minerálky = 3,2 l

Trasa na BikemapGPSies a z cyklocomuteru Ciclotour 8.3 AM (itinerář, profil, mapa)

Výškové profily:
Profil (barometrický / GPS)


► 4 den pátek
Prostějov - Slatinice - Litovel - Sovinec - Bruntál - Krnov (105 km)
Z Prostějova se snažím dostat po cyklotrase č.5, ale ta se mi ztrácí a já se na ní připojuji až na okraji Prostějova. 

Po úzké asfaltové cestě pak po ní pokračuji až do Smržic. Odsud pak pokračuji po silnici č. 449 přes Slatinice, Loučany, Senice n.H., přes dálnici (E442, 35) do Unčovic a Litovle

Za centrem se napojuji na cyklotrasu č. 511 (špatně značená) a po asfaltové užší cyklotrase přijíždím do Dětřichova, odkud jde již v dáli spatřit hřebeny začínajícího Nízkého Jeseníku Za Dětřichovem pokračuji po nezpevněné komunikaci, kolem rybníka do Želechovic, odkud pokračuji po místní komunikaci přes Brníčko (u Uničova), na křižovatku před obcí Paseka, kde zabočuji doleva. 

Po 47 km rovinaté části začíná cesta pořádně stoupat, na začátku se ještě ohlédnu po okolí a na arboretum, než vjedu do lesa. Po krátkém sjezdu před Sovincem cesta opět pokračuje stále do kopce. 

hradu Sovinec na chvíli zastavím a udělám pár fotek zvenku. Po cca 11 km stoupání pak cesta klesá do obce Stránské, kde také opouštím cyklotrasu č.511 a přes Břidličnou pokračuji do Valšova, odkud boční cestou přes M.Kočov přijíždím do Bruntálu. 

Z Bruntálu pak pokračuji po hlavní cestě č.45) do Zátoru, kde odbočuji na vedlejší cestu (také cyklotrasa č.503), po které přijíždím do Krnova.

Ve zkratce: Z Prostějova jedu prakticky po rovině přes Litovel, Dětřichov za kterým již v dáli vidím pás Nízkého Jeseníku, pod který se dostávám na 47 km. Po téměř 11 km stoupání kolem hradu Sovinec už vede trasa takřka mírně z kopce, přes Břidličnou, Bruntál až do Krnova

Statistika:
Vzdálenost: 105 km, prům.rychl 19,53 km/ h (hrubá včetně zastávek 16,52 km/h)
Čas: čistý čas na kole 5:16:20 hod., hrubý čas, včetně zastávek 6:14:45 hod (focení,...)
Start 8:03 hod., konec 14:17 hod.
Nastoupáno/sestoupáno podle bar.výšk. 710 m/636 m, dle GPS 1011 m/1008 m.
Max.výška 626 m.n.m. (mezi Jiříkovem a Stránské), min.výška 216 m.n.m. (Prostějov)
Puls: průměrný (hrubý) 109 p/m, maximální 142 p/m, prům.teplota 29,9°C
Vypito: 0,7 ionťák, 2,3 minerálky, 05 l piva = 3,5 litry

Trasa na BikemapGPSies a z cyklocomuteru Ciclotour 8.3 AM (itinerář, profil, mapa)

Výškové profily:
Profil (barometrický / GPX)


SOUHRN:
V úterý v sedm ráno jsem se vydal vlakem z Krnova do Frenštátu p.R. kde začala první etapa mého putování po Moravě. Trasa prvního dne byla nejtěžší a také nejdelší. Vedla přes sedm kopců, nejdelší bylo stoupání na Pustevny, nejprudší pak po cyklotrase za Vsetínem. Po 90 km pak 136 km trasa vedla už jen zvlněným terénem. Druhá etapa byla odpočinková, vedla prakticky po rovině po slovenské straně hráze. Ale co je moc je moc, 69 km ze 109 km, kdy vedla cesta po hrázi lesem nebo podél řeky mi přišlo po určité době už nudné. Třetí etapa z jihu Moravy do Prostějova vedla přes Chřiby s krásnou rozhlednou na jejich vrcholu. Poslední etapu po 48 km cesty po rovině vystřídalo rovinatou Hanou první hřeben Nízkého Jeseníku. Naštěstí po 11 km cestě do kopce už trasa vedla až do Krnova zvlněným terénem.

Průměrná teplota 31,5 °C mluví za vše a to jsem vyjížděl kolem osmé ranní a někdy jsem přijížděl až k večeru. Pití jsem kupoval průběžně, došlo mi akorát při cestě po slovenské části hrázi, kde se jelo dlouho bez kontaktu s okolím.

Za čtyři dny jsem vypil skoro 18 litrů a to jsem vůbec nezastavoval kvůli potřebě, všechno se odpařilo.

Na jídlo jsem moc chutí neměl, první den jsem jedl až po páté, další den kolem druhé, ale to byla spíš vyjímka, další dny jsem si vzal jídlo až k večeru.
Po prvním dnu kdy nohy byly unavené, jsem si následující rovinatou etapu odpočinul a zbývající dva dny se jelo úplně v pohodě.

Náklady: vlak + přeprava kola 186 Kč, pití cca 200 Kč, jídlo cca 120 Kč, ubytování cca 150 Kč, celkem jsem se vlezl do 700 Kč

Celkové údaje:
Vzdálenost: 438 km, prům.rychl 17,03 km/ h (hrubá včetně zastávek 12,49 km/h)
Čas: čistý čas na kole 25:13:20 hod., hrubý čas, včetně zastávek 32:48:07 hod (focení,...)
Nastoupáno/sestoupáno podle bar.výšk. 3736 m/3911 m, dle GPS 4243 m
Max.výška 1105 m.n.m. (Radhošť), min.výška 174 m.n.m. (Mořice)
Puls: průměrný (hrubý) 109 p/m, maximální 169 p/m, prům.teplota 31,5°C
Vypito: 2,1 ionťák, 11,8 minerálky, 1,3 kofoly, 1l vody, 0,7 pramen dr.Štastného, 0,5 l piva = 17,5 litrů

Info z cyklocomuteru Ciclotour 8.3 AM (itinerář, profil, mapa)

Výškový profil:(za 4 etapy)


Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

ODZNAKY NA GARMIN CONNECT

Oblíbené Garmin Odznáčky najdete jak na webovém Garmin Connect tak v mobilní aplikaci Connect.  Můžete je dostat např. za nějakou uběhnutou či ujetou vzdálenost, za 8 hodin spánku, dechové cvičení, aktivitu pod nulou, aktivita před sedmou nebo po desáté hodině, vytvoření tréninku, cíle, novou výbavu a mnoho dalšího.

GARMIN CONNECT BETA 2024

🅶 Garmin čím dále více uživatelům, nabízí možnost vyzkoušet beta verzi platformy Connect . Tu si nemůžete nikde stáhnout, ani si o ni zažádat. Garmin ji, podle svého vyjádření, nabízí náhodně. Podle prvotních informací se finální spuštění plánuje v druhé polovině roku 2024, ale možná se ji dočkáme i dříve. Změna se týká domovské obrazovky , kterou si můžete přizpůsobit vašim cílům a prioritám. Tím získáte přehlednější a rychlejší přístup k informacím, které vás zajímají. Jak si nastavíte domovskou stránku v mobilní aplikaci, tak se vám zobrazí prakticky stejně ve webové verzi. Nemusíte si je tak nastavovat zvlášť jak doposud.

GARMIN: NECHODÍ NOTIFIKACE NA HODINKY, ODPOJUJE SE BLUETOOTH

U telefonů, které si samy optimalizují baterii např. Huawei, Honor, Xaomi jsou problémy, že se hodně lidem na hodinkách nezobrazují notifikace (SMS, upozornění na volání, zprávy ze sociálních sítí,...), případně se jim odpojuje Bluetooth.