Přeskočit na hlavní obsah

Z KRNOVA KOLEM SLEZSKÉ HARTY

Z Krnova jsme vyrazili po cyklotrase č.503. Nejdříve trasa vedla po silnici do Zátoru, odkud cyklotrasa začala stoupat lesem. Nejdříve podél žel. tratě až na lesní křižovatku nad nádražím v Miloticích n.O., a poté až na překřížení silnice mezi Bruntálem a Horním Benešovem. Za ní už na nás čekalo klesání až k silnici, po které už to bylo jen kousek do Leskovce n.O.
V Leskovci n.M. jsme sjeli odbočili na polní cestu po které jsme se dostali téměř k vodě. Nejdříve jsme jeli po travnaté cestě, kterou později vystřídala asfaltová cesta, po níž jsme přijeli až k silnici vedoucí k hrázi přehrady Slezská Harta.
Za hrází jsme ihned odbočili a pokračovali opět podél přehrady. Ke konci asfaltové cesty jsme odbočili na lesní cestu a poté kousek pokračovali přes pastvinu. Ze spodního okraje obce Roudno začalo stoupání s 200 m. převýšením na rozhlednu. Za horním okrajem obce jsme pokračovali po louce k rozhledně. Až nahoru jsme to však nevyjeli, protože stoupání šplhá až k 26 procentům.

Rozhledna na kopci Velký Roudný se nachází ve výšce 790 m.n.m. Velký Roudný je největší a tvarově nejvýraznější z nízkojesenických vulkánů.
Po návratu na cestu jsme pokračovali na Volárnu, odkud jsme pokračovali po zelené tur. značce. Trasa vedla po zpevněné cestě až do Nové Pláni. Zde jsme v jedné z restaurací doplnili tekutiny a pokračovali až ke křižovatce Černý Most. Opět jsme pokračovali v blízkosti vody, ale zdejší cesta byla nejhorší z celé cesty. Po napojení na asfaltovou cestu jsme pokračovali dále paralelně s přehradou, i když jsme mohli po cyklotrase č. 6161 odbočit směrem na Mezinu. Naše cesta by vyústila přímo na silnici, ale my jsme zkusili cestu podél Černého potoka ústící do přehrady. Tuto cestu doporučuji jen za sucha, protože se tu voda vylívá a zrovna to tu také nevoní. Nakonec nám cesta zmizela a pokračovali jsme úzkou vyjetou stopou v trávě.
Po podjetí silnice jsme se nakonec přeci jen dostali na naši cestu v Dlouhé Stráni, kde jsme se rozloučili s přehradou a začali stoupat k překřížení silnice v Miloticích n.O., odkud následoval sjezd až k žel.nádraží. Po chvíli jsme nad nádražím odbočili na cyklotrasu č.503 po které jsme klesali po lesní cestě až do Zátoru, odkud již po vedlejší cestě zpátky do Krnova.
Fotogalerie
https://goo.gl/photos/71TU9qpxsBKaFLXs9
Trasa
Mapa trasy: 
Po najetí na body trasy se vám zobrazí fotka

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

ODZNAKY NA GARMIN CONNECT

Když se snažíme dosáhnout svých sportovních cílů, chceme se cítit odměněni za své úsilí. Odznaky Garmin Connect přinášejí rychlý a snadný způsob, jak sledovat svůj pokrok, získávat body a uznání za své aktivity. Díky bodům můžete soutěžit se svými známými, stoupat v žebříčku a dosahovat vyšších úrovní. Čím více aktivit dokončíte, tím více bodů získáte.  Úrovně odznaků se pohybují od 1 do 10.

GARMIN: NECHODÍ NOTIFIKACE, ODPOJUJE SE BLUETOOTH, HODINKY NEJDOU SPÁROVAT

Jedním z největších problému Garmin je, že doplácí na to, že každý výrobce telefonu, někdy i model má jiné nastavení. Např. některé nastavení automaticky uspávají Connect (a jiné aplikace) a tím pak vaše zařízení, např. hodinky nedostávají potřebné informace z telefonu.

VYTVOŘENÍ A STÁHNUTÍ VZHLEDU OBRAZOVKY PRO HODINKY GARMIN PŘES TŘETÍ STRANU

Kromě stažení " vzhledy obrazovek" na Connect IQ, máte možnost si stáhnout obrazovky na  Garmin Device App Builder . Přenos neprobíhá přes Connect IQ, ale musíte si je stáhnout přes počítač pomocí kabelu USB. Kromě toho si vzhled obrazovky můžete vytvořit , aniž by jste znali kódovací jazyk Monkey C (programovací jazyk pro zařízení Garmin). Můžete zde uplatnit vaší kreativitu pomocí  mnoha různých přizpůsobitelných designových nástrojů.   Svůj vlastní ciferník si můžete navrhnout online a nahrát jej poté přes počítač do hodinek.  Dají se zde vytvořit zajímavé vzhledy, ale přece má nějaké omezení oproti tvorby pomocí kódovacího jazyka.